صدور مجوز فعالیت ۱۴ سمن در حوزه جوانان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل حاج‌کریم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از ادغام سازمان ملی جوانان و اداره کل تربیت بدنی بیش از ۱۱۳ سمن در استان مجوز دریافت کرده بودند که بخش اعظمی از این سمن‌ها غیر فعال بودند.

وی تصریح کرد: پس از ادغام اداره کل ورزش و جوانان صدور مجوز سمن‌ها به عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شد و از ابتدای سال جاری تاکنون این وزارتخانه مجوز فعالیت ۱۴ سمن را در این استان صادر کرده و صدور مجوز پنج سمن دیگر را در دست اقدام دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: علاوه بر این سمن‌ها مجوز فعالیت ۷ سمن دیگر نیز هم اکنون توسط دستگاه‌های مرتبط در دست بررسی است.

حاج‌کریم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: در این هفته بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مرحله اجرا در می‌آید که دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار و مروجان فرهنگی، برگزاری جشنواره پژواک طراوت و نخستین دوره آموزش خبرنویسی ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.