برگزاری ۲۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، سعید ملکی یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان اراک با اجرای ۴۰ برنامه بیشترین و خنداب با ۲۰ برنامه کمترین برنامه های فرهنگی و ورزشی را در هفته ورزش و جوانان برگزار می کنند.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان دولت، برگزاری ورزش صبحگاهی در سراسر استان مرکزی، برگزاری کارگاه های آموزشی داوری در تمام رشته ها و تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در هفته ورزش و جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: همچنین دیدار با استاندار این استان و امام جمعه اراک، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان این استان، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا و دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اراک در خصوص گسترش ورزش این شهر از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته ورزش و جوانان استان مرکزی است.
وی ادامه داد: همچنین در هفته ورزش و جوانان از ۱۴ مربی اخلاق مدار و مروج فرهنگ پهلوانی، فتوت و جوانمردی تجلیل می شود.
ملکی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ۶۰ هزار ورزشکار را در این استان ساماندهی کرده است که این ورزشکاران در ۴۰ هیات ورزشی و ۳۹۰ ورزشگاه فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری کمیته ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برای جذب سرمایه گذار در رشته های مختلف ورزشی تشکیل داده شده که تاکنون با مدیران شرکت های ایرالکو، پالایشگاه، هپکو و پتروشیمی نشست های متعددی برگزار شده که به نتایج مطلوبی دست یافته ایم که در صورت قطعی شدن از طریقه رسانه ها به اطلاع مردم استان مرکزی می رسانیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.