برگزاری راهپیمایی هفته ملی کودک در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، محمد تقی حقی در گفتگو با خبرنگار پانا، با اشاره به فرا رسیدن هفته ملی کودک از ۱۵ لغایت ۲۱ مهر ماه افزود: با عنایت به فرا رسیدن هفته ملی کوک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی همچون سنوات گذشته ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت اجرا خواهد نمود.

وی ابراز کرد: همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک ۷۰۰ کودک و نوجوان شامل ۵۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی و ۲۰۰ کودک از مهدهای کودک از میدان ولیعصر(عج) شهر اراک راس ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی خواهند داشت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ادامه داد: اجرای رژه و برنامه های ورزشی، همچنین قرائت بیانیه حقوق کودک نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این روز بشمار می روند.

حقی اظهار داشت: در روز ۱۶ مهرماه نیز در سالن ۲۰۰۰نفری پنجم مرداد شهر اراک با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی و کودکان مهدهای کودک ویژه برنامه هفته ملی کودک اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی یک هفته هر شب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ویژه برنامه های هفته ملی کودک اجرا خواهد شد، بیان داشت: برپایی نمایشگاه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در۳۳ غرفه، راه‌اندازی کارناوال شادی با حضور گسترده کودکان و نمایش عروسکی از جمله ویژه برنامه های این هفته بشمار می روند.

حقی تصریح کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان، برپایی جشن و شادی، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان‌های امیرکبیر و آیت‌الله خوانساری و اجرای نماهنگ “هاجر عروسی داره” از دیگر برنامه‌های هفته کودک در استان مرکزی قلمداد می شوند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.