برگزاری جشنواره مهر باران «یادواره شهید چمران» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محسن سعیدی، کارشناس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: چهارمین جشنواره ملی فرهنگی ـ دانشجویی مهرباران یادواره شهید چمران به‌همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره طی چهارمین سال متوالی با هدف فرهنگ‌سازی انجام فعالیت‌های خیرخواهانه در جوامع دانشگاهی، ترویج فرهنگ فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، ایجاد زمینه جهت ارتباط، تعامل و انتقال تجربه‌های دانشجویان در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و آشنایی با اندیشه‌های شهید چمران در رابطه با فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و … برگزار می‌شود.

سعیدی احسان‌ و نیکوکاری، فرهنگ جهادی ‌و محرومیت‌زدایی‌ فرهنگی و امید به آینده‌ای روشن را از جمله محورهای اصلی این جشنواره عنوان کرد.

کارشناس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: جشنواره مهر باران امسال در بخش‌‌های مختلف عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و مقاله با موضوعات متنوع برگزار می‌شود.

وی در ادامه ۳۰ آذرماه سال‌ جاری را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان تا زمان مذکور فرصت دارند آثار خود را به نشانی الکترونیکی www.mehrbaran.ir ارسال کنند.

کارشناس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان در پایان اظهار کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره نیز نیمه دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.