استاندار دولت احمدی نژاد ، پنجشنبه های اراک را دوباره تعطیل کرد!

مرکزی دیلی : بدون شک استان مرکزی شعبانی فرد را تا مدت ها فراموش نخواهد کرد ، این عدم فراموشی نه به علت عدم تمایل جناب آقای استاندار به پاسخگویی به افکار عمومی استان و نه به دلیل مشکلات ریز و درشت استان است ، بلکه یکی از دلایل این عدم فراموشی گفتار و رفتار متناقض جناب آقای استاندار علی الخصوص در واپسین روزهای سکانداری استان مرکزی است. هنوز یادمان هست شعبانی فرد در یکی از اظهاراتش در اردیبهشت ماه اعلام کرده بود که “پس از نظرسنجی های متعدد از نمایندگان مجلس، کارمندان دولت، تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات و اصحاب رسانه لغو شد” و الان معلوم نیست چطور حضرتشان به این نتیجه رسیده اند که دیگر نظر نمایندگان ، تولید کنندگان ، خدمات دهندگان و اصحاب رسانه و شهروندان اراکی مهم نیست؟ مگر در این سه ماهه چه اتفاقی افتاده و یا چه شق القمری درباره اقناع افکار عمومی در این خصوص انجام شده که اینبار افکار عمومی و نخبگان اراکی را اینگونه نادیده می گیرند. جناب آقای استاندار ، با این بگیر نگیر های سلیقه ای که نمی شود حماسه اقتصادی خلق کرد! اینکه بخشی از مشکلات استان بر زمین مانده و مدیریت ارشد استان بدنبال برخی کارهای حاشیه ایست مشکلی از این شهر و استان حل نمی کند! امیدواریم ایشان پس از سالها به عطش افکار عمومی و رسانه ها به پاسخگویی صادقانه و البته مسئولانه در قبال رفتارها و تصمیم سازی های کلان استان به شایستگی پاسخ دهند و حداقل در این موضوع خاطره ای خوب را در ذهن اهالی استان مرکزی بجای بگذارند. تاکید بر امثال این طرح ها که قبلا هم مشخص شده برآیند مثبت و مفیدی در استان نداشته را فقط و فقط می توان به اظهار به فعالیت تا آخرین لحظات تعبیر کرد که برای مدیری با سابقه ایشان کمی بعید به نظر می رسد…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در این بخشنامه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات اراک در راستای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و مهار تبعات زیانبار ناشی از آن، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش ترددهای درون شهری و تحکیم خانواده انجام شده است.

این بخشنامه می‌افزاید: این تصمیم در قالب اختیارات استانداران اخذ می‌شود و ساعات کار دستگاه‌ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵:۳۰ تعیین شده است.

ساعات کار مراکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی، بیمارستان‌ها، فوریت‌های پزشکی، امدادی، مراکز نظامی و انتظامی، شهرداری‌ها، واحدهای عملیاتی، بانک‌ها، اورژانس و آتش‌نشانی‌ها از شمول این بخشنامه مستثنی است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خللی در خدمات به مردم ایجاد نشود.

این بخشنامه تصریح می‌کند: مرحله آزمایشی تعطیلی روزهای پنجشنبه در سال گذشته به مدت سه ماه در اراک اجرا شده بود.

موضوعات مرتبط :

تعطیلی پنج شنبه ها در اراک فعلا ادامه دارد

ادعای جالب مدیرکل محیط زیست استان مرکزی درباره تعطیلی پنجشنبه ها

لغو یک تصمیم اشتباه ، تعطیلی روزهای پنج شنبه در اراک لغو شد

دو عامل اصلی تشدید آلودگی هوای اراک چیست؟

تعیین تعطیلی پنج شنبه ها تا ۱۰ روز آینده

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. فرماندار کمیجان گفت :با وجود گذشت حدود ۶ ماه از انتصاب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش ، تا کنون رئیس جدید در این اداره شهرستان معرفی نشده است و رئیس قبلی به صورت سرپرست ، هفته ای دو بار در شهرستان حضور پیدا می کنند که در ماههای گذشته این حضور کمرنگ شده و عملاً اقدامات و تکالیف این دستگاه بدون معطل مانده .

    محمد زیدوند در گفت و گو باروابط عمومی فرمانداری شهرستان کمیجان افزود :در این خصوص چندین مرحله مذاکره و یک مرحله جلسه حضوری با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده و چند گزینه پیشنهادی نیز معرفی شده است .

    فرماندار شهرستان کمیجان از وضعیت نابه سامان حاکم بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان که به علت کوتاهی اداره کل متبوع می باشد به شدت انتقاد کرد و افزود :متاسفانه نبود رئیس مشکلاتی را در فعالیتهای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان به همراه داشته است و هنرمندان شهرستان به شدت به این امر معترض هستند . ولی از مردم و جوانان این شهرستان به عنوان مردمانی مذهبی ، فرهنگ دوست و فرهنگ پرور یاد کرد و اظهار امیدواری کردمدیر کل فرهنگ و ارشاد با شناختی که از شهرستان کمیجان دارند هرچه سریعتر در خصوص انتخاب رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کند .درغیراینصورت ادامه این روند به نفع مردم شهرستان نبوده وامید داریم که باتغییر درمدیریت استانی این اداره کل مشکل حل وفصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.