محمد ابراهیم عباسی شهردار اراک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک عصر امروز در پایان جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه شورای شهر امروز محمد ابراهیم عباسی که از اعضای شورای شهر اراک است با اعلام قبلی به عنوان کاندیدای شهرداری اراک به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

غلامعباس آجرلو اظهار داشت: نوسازی بخش فرسوده شهری، سکونت‌گاه‌های غیررسمی و همچنین مسائل فرهنگی، اتخاذ تدابیر برای کاهش آلودگی هوای اراک با برنامه‌ریزی‌های مدون، فرهنگ‌سازی برای روی آوردن مردم به وسایل نقلیه عمومی و کاهش استفاد از وسایل نقلیه شخصی در شهر، تمرکززدایی از مرکز شهر به اطراف و حاشیه‌های شهر از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که عباسی در جلسه شورای شهر به آنها پرداخت.

وی بیان کرد: احیای فضای سبز موجود و ساماندهی لازم برای فضای سبز جدید و همچنین ملزم کردن کارخانه‌های با آلایندگی بالا برای ایجاد فضای سبز گسترده در محیط و اطراف کارخانه و همچنین عملی کردن طرح هر شهروند یک درخت در سال، ایجاد مراکز گردشگری و تفریحی در مناطق مستعد مانند حاشیه‌های کویر، دره گردو و… بخش دیگری از برنامه‌های این کاندیدای شهرداری بود که به آن پرداخته شد.

۳۰ سال سابقه مدیریت اجرایی، ملی و شهری در کارنامه عباسی است همچنین مدیر عاملی شرکت جهاد خانه سازی غرب کشور و عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اراک نیز آخرین سوابق خدمتی وی می‌باشد.

محمد ابراهیم عباسی که عضو شورای شهر اراک بود با اکثریت آرا به عنوان شهردار اراک جایگزین حسن قربانی شد و با خارج شدن این عضو اصلی شورای شهر اراک، علیمرادی اولین نفر اعضای علی‌البدل به جمع پانزده نفر وارد جمع شورا شد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.