آیا شورای شهر در دفاع از حقوق حقه شهروندان مظلوم اراکی کوتاه می آید؟

مرکزی دیلی : به نظر می رسد ریخت و پاش های حوزه فرهنگی شهرداری و عدم وجود برآیند مناسب فعالیت های فرهنگی شهرداری که بیشترین ناکامی در حیطه فعالیت های باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تجلی پیدا می کند ، موجبات نگرانی برخی اعضای شورا را فراهم نموده و شورای این دوره بر خلاف شورای گذشته مصمم است تمام قد از حقوق حقه شهروندان در نظارت بر هزینه کرد بیت المال شهرداری اراک دفاع نماید. باید صبر کرد و دید طی روزهای آینده لابی افراد و محافلی که بنوعی در اینگونه فعالیت ها منافعی داشته اند بر مقاومت شورای شهر می چربد یا بالعکس عزم شورای شهر در دفاع از حقوق شهروندان بر منفعت طلبان تاثیر خواهد گذاشت؟

به گزارش مرکزی دیلی ، غلامعباس آجرلو روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به دلیل وجود ابهامات و شفاف نبودن برخی اعتبارات در این حوزه، اعضای شورا تصویب بودجه این سازمان را منوط به بررسی بیشتر کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش بینی بودجه این سازمان در شورای سوم انجام شده و نیز اعتبارات مربوط به تیم فوتبال نیزدر بودجه سازمان فرهنگی ادغام شده ، مقرر شد تا یک تیم کارشناسی در این خصوص به بررسی بیشتر بپردازد.
او ادامه داد: کل بودجه در نظر گرفته شده برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک شصت و هفت میلیارد ریال است که در شورای سوم مورد تصویب قرار گرفته اما فرمانداری اراک به دلیل برخی از ابهامات آن را رد کرده بود.
آجر لو در خصوص فعالیتهای شورا در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: نامزدهای پست شهرداری اراک در نشستهای متعددی با اعضای شورا نظرات خود را در خصوص اداره شهر اراک عنوان کردند و انتظار می رود هفته آینده رای گیری نهایی در خصوص انتخاب شهردار جدید انجام شود.
سخنگوی شورای شهر اراک افزود: محل کار شورای شهر اراک نیز در ماههای آینده به ساختمانی در محل پارک آزادی انتقال خواهد یافت .
وی با یادآوری لغو عملیات احداث ساختمان شورای شهر در خیابان قایم مقام گفت : با توجه به وجود معارض برای مالکیت این زمین و به رغم مراسم کلنگ زنی توسط اعضای دوره سوم شورای شهر ، عملیات احداث این ساختمان متوقف شد .

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. همشهری گفت:

    خدمت برادران و خواهر گرامی شورای اسلامی کلانشهر اراک سلام علیکم
    بنده یک پیشنهادی دارم که در جای خود خیلی قابل تامل است و به نظرم باید در این خصوص در جلسه شورا بررسی لازم صورت گیرد و اقداماتی نیز انجام شود:
    از آنجائیکه حدود ۲۸۰ نفر از افراد تحصیل کرده و جوان و بعضا” پیر وارد عرصه رقابت انتخابات شورا شدند و بعضی از ایشان به دلیل تبلیعات کمرنگ (نداشتن پشتوانه مالی خوب) علی رغم قابلیتهای زیاد نتوانستند به ساختمان شورای شهر راه پیدا کنند که از جمله این افراد میتوان از آقایان:علی چگینی ،اکبر نوروزی،علیرضا طاهری ،محمد سلیمانی،عین اله شعبانی وو…. نام برد که هر کدام به نوعی صاحب نظر در امور شهری ، فرهنگی و مدیریتی میباشند از ایشان جهت همکاری در شهرداری و سازمانهای وابسته دعوت بعمل آورید و استفاده کنید چرا که بر اساس قسمهایی که در روز تحلیف خورده اید موظفید که !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.