معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام دلاوری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن در مقطع زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال در دو بخش آقایان و بانوان در نیمه دوم شهریورماه سال‌جاری در اراک برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ و قرائت به روش ترتیل و تحقیق برگزار شد که برگزیدگان ضمن تجلیل و اهدای جوایز نفیس به مرحله استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام دلاوری اظهار کرد: در بخش برادران مقطع شکوفه‌ها مهدی زارعی، امیرحسین فاخته و علی شفقی رتبه‌های اول تا سوم حفظ یک جزء را از آن خود کرده و محمد کریمی، میلاد حیدری و علی حمیدیان نیز به‌عنوان نفرات برتر رشته حفظ ۲ و نیم جزء معرفی شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک در ادامه، سبحان قادری، سیدحسین باقرزاده و افشین جعفری را برگزیدگان اول تا سوم رشته حفظ ۵ جزء دانست و گفت: ابوالفضل صفریان رتبه اول، محمدیاسین کریمی رتبه دوم و سپهر اسکندری رتبه سوم رشته حفظ ۱۰ جزء را به دست آوردند. همچنین احمدرضا اجلو، امیر محمد ذوالفقاری و علیرضا طالبی به‌عنوان برترین‌های رشته حفظ کل معرفی شدند.

حجت‌الاسلام دلاوری، محمد محمدی، محسن زمانی و ابوالفضل بیگی را رتبه اول تا سوم رشته قرائت تحقیق معرفی کرد و افزود: مسعود شریفی، علیرضا شیرایی و احمد صفری رتبه‌های اول تا سوم رشته ترتیل را کسب کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اراک در مقطع بزرگسالان نیز اظهار کرد: رضا علیخانی، حبیب خیراللهی و رضا محسن‌آبادی رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء و محسن بیات، مرتضی سعیدی و محمدرضا محمودی رتبه‌های برتر رشته حفظ بیست جزء را کسب کردند.

وی افزود: همچنین ابوالفضل صفری رتبه اول، محمد آسنجرانی رتبه دوم و حمید احمدی رتبه سوم رشته حفظ کل را از آن خود کرده و مجید جیریایی، علی شیخی، مهدی امیری به‌عنوان رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت تحقیق معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: محمد شریفی رتبه اول، مصطفی سعیدی رتبه دوم و مجید بیات رتبه سوم رشته ترتیل مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را از آن خود کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.