پخش ویژه‌برنامه پلاک عاشقی از شبکه آفتاب

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، حمید قربانی‌‌جم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های صدا و سیمای استان نیز رنگ و بوی ایثار و شهادت خواهند گرفت و برنامه‌ها متناسب با هفته دفاع مقدس از شبکه آفتاب پخش خواهند شد.

وی تصریح کرد: در این ایام ویژه‌ برنامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس و با هدف یادآوری ایثارگری‌های رزمندگان در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی از شبکه آفتاب پخش خواهد شد که برنامه پلاک عاشقی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه این برنامه از امشب به صورت زنده و مستقیم از شبکه آفتاب پخش می‌شود، ادامه داد: برنامه پلاک عاشقی به تهیه کنندگی احمد غلامی و کارگردانی حامد شیدایی هر شب به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده و مستقیم از شبکه آفتاب پخش می‌شود.

به گفته وی؛ در این برنامه هر شب ۱۰ نفر از رزمندگان و فرماندهان زمان جنگ به بازگویی حوادث جنگ و خاطرات خود از دوران جنگ تحمیلی می‌پردازند.

قربانی‌‌جم ادامه داد: برنامه پلاک عاشقی به مدت ۱۰ شب از شبکه آفتاب پخش می‌شود که طی آن به نقش استان مرکزی در دوران ۸ سال دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

وی مصاحبه با رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، پخش آهنگ‌ها و سرودهای حماسی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقه و… را بخشی دیگر از برنامه‌های صدا و سیمای استان به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.