استان مرکزی،میزبان جشنواره ملی «شعر غدیر»

به گزارش مرکزی دیلی، محسن مرادی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: جهاد دانشگاهی استان در نظر دارد با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و دانشگاه‌های استان جشنواره ملی دانشجویی شعر غدیر برگزار کند.

وی اضافه کرد: جشنواره مذکور با محوریت امامت و ولایت در غدیر، قرآن در غدیر، وحدت اسلامی در غدیر، بصیرت در غدیر و مهدویت در غدیر در قالب آزاد برگزار خواهد شد.

مرادی در ادامه آغاز زمان ارسال آثار را ۲۷ شهریور‌ماه جاری عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰مهرماه امسال فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی در رابطه با نحوه ارسال آثار اظهار کرد: علاقه‌مندان به منظور شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر ۳ اثر را به نشانی البکترونیکیshereghadir@gmail.com ارسال کنند.

مرادی یادآور شد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی، اراک، خیابان شهید بهشتی، میدان شریعتی، دانشگاه اراک، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، صندوق پستی ۷۱۶ و کدپستس ۳۸۱۵۶ ارسال و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۸۶۳۲۷۸۹۶۹۰ دبیرخانه جشنواره تماس حاصل کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در پایان، جوایز جشنواره را به ترتیب رتبه اول تا سوم تندیس جشنواره به همراه ۳، ۲ و یک میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اثرات برگزیده در قالب کتاب جشنواره به چاپ خواهند رسید.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. سیدپور استان البرز گفت:

    با سلام و آرزوی توفیق در برگزاری جشنواره
    آیا این جشنواره مختص دانشجویان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.