صلاحی: مسئولین با پرهیز از افراط و تفریط پیگیر مطالبات مردم باشند

به گزارش مرکزی دیلی ، دکتر عباس صلاحی روز دوشنبه در نشست شورای اداری تفرش افزود:امت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی در عرصه های مختلف ثابت نمودند پشت انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و هرگز نخواهند گذاشت کوچکترین خللی به آرمانهای مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی وارد شود.
وی تصریح کرد:با توجه به مشکلات اقتصادی ،نبایستی از مسائل فرهنگی غافل بشویم .
امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص حضور جدی در نماز جمعه گفت:نماز جمعه میعاد گاه عاشقان الله ذکر و سنگری محکم در برابر تفرقه افکنی های دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام سید محمد مومنی افزود:نماز جمعه حافظ ارزشهای اسلامی است واهمیت و جایگاه آن در اسلام بنحوی است که درروایات آمده است که حتی درروزجمعه زندانیان را به نماز جمعه ببرید.
فرماندار شهرستان تفرش نیز در این نشست گفت: بالاترین عبادتها رسیدگی و توجه و حل مشکلات پیش روی مردم میباشد.
بهروز اردلان راد افزود:ما تکلیف داریم در خدمت مردم باشیم و همه مسئولین دستگاههای اجرایی می بایست با دو چشم حرمت و کرامت برخورد داشته باشند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ادامه داد:کلیه مسئولین شهرستان باید با جدیت درهرچه با شکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس بکوشند چراکه این انقلاب مدیون خونهای پاک و مطهر شهدا میباشد وبرهمه ما واجب است در پاسداری و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس بکوشیم .
در پاین جلسه مسئولین جدید ادارات ،دادگستری،دانشگاه آزاد اسلامی،شهرداری تفرش ،تعزیرات ،ثبت و اسناد،بانک مهر ایران،امور برق ،بانک مسکن،ثبت و احوال،ناحیه انتظامی ،معرفی و از خدمات و تلاشهای مسئولین سابق این ادارات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.