اعزام ۶۹ کاروان زیارتی از استان مرکزی به عتبات‌عالیات

به گزارش مرکزی دیلی ، خلیل دل‌پاک، مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: مرحله جدید اعزام زائران عتبات و عالیات از ۲۴ اسفندماه جاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به پیش ثبت نام از متقاضیان طی نیمه اول اسفندماه جاری، ادامه داد: نتیجه اعزام متقاضیانی که از طریق سایت ثبت نام کرده‌اند بر روی سایت سازمان حج و زیارت استان قابل مشاهده و علاوه بر آن از طریق سیستم پیامک نیز به متقاضیان اعلام شده است.

دل‌پاک بیان کرد: مرحله جدید اعزام زائران عتبات و عالیات طی یک دوره دو ماهه از ۲۴ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت‌ماه ۹۲ ادامه خواهد داشت و زائران به مدت ۷ شب در عراق اقامت دارند.

وی افزود: در این مرحله ۶۹ کاروان ۳۸ نفره به زیارت عتبات عالیات اعزام خواهند شد که تا زمان اعزام، احتمال افزایش تعداد کاروان‌های اعزامی وجود دارد.

مدیر حج و زیارت استان در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام عتبات‌عالیات به‌صورت اینترنتی هر ۵۰ روز یکبار انجام می‌شود و زائران دوره قبل نیز از ۲۸ دی‌ماه سال‌جاری تا دوم اسفندماه جاری در قالب ۴۸ کاروان از استان مرکزی به عتبات‌عالیات اعزام شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.