معرفی برگزیدگان مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، نائب رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی صبح روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: این مسابقات با حضور ۵۰ ورزشکار از شهرستانهای اراک، ساوه، شازند و آشتیان به مدت ۲ روز در اراک برگزار شد.

ساناز حیدری بیان داشت: در رده ی سنی زیر ۸ سال، الینا سپهری، نیوشا مشکانی و فاطمه سلیمانی همگی از اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: ساجده قاسمی، مهدیس قدیمی و مینا علی دادی همگی از اراک، در رده ی سنی زیر ۱۰ سال، مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

حیدری اظهار داشت: در رده ی سنی زیر ۱۲ سال نیز، عارفه آجرلو از شازند اول، گلنوش هوشمند از اراک دوم و تینا رضایی از اراک مقام سوم را از آن خود کرد.

نائب رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی تصریح کرد: در رده ی سنی زیر ۱۴ سال، شیدا شهبازی از اراک، نرگس نادمی و زهرا ایمانی هر دو از ساوه به ترتیب رتبه های اول تا سومی را به خود اختصاص دادند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مهرناز زینتی از ساوه، مینا کرمیان و فاطمه رستمی هر دو از اراک در رده ی سنی زیر ۱۶ سال و حدیث قربان فرد، مینا کارچانی و محیا حسن بیگی همگی از اراک در رده ی سنی زیر ۱۸ سال به ترتیب عناوین اول تا سومی را از آن خود کردند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از ۷۰ ورزشکار در ورزش شطرنج بانوان به فعالیت می پردازند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.