گشایش نمایشگاه عکس و پوستر «حج» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، خلیل دل‌پاک، مدیر سازمان حج و زیارت استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، از آغاز هفته حج خبر داد و گفت: از ۱۶ تا ۲۳ شهریورماه به نام هفته حج نامگذاری شده است که همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش سراسری حج تمتع در استان خبر داد و افزود: این همایش با حضور ۸۰۰ زائر اعزامی به حج تمتع شهرستان اراک با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مصلای بیت‌المقدس اراک همراه با آموزش نمادین مناسک حج برگزار شد.

دل پاک در ادامه حج نماد معنویت، هم‌اندیشی و اتحاد اسلامی مسلمانان را شعار هفته حج عنوان کرد و ادامه داد: همزمان با این هفته نمایشگاه عکس و پوستر حج از ۱۶ شهریورماه به مدت یک هفته در سازمان حج و زیارت استان جهت بازدید علاقه‌مندان دایر می‌شود.

مدیر سازمان حج و زیارت استان اظهار کرد: هرساله همزمان با هفته حج، نمایشگاه‌های عکس و پوستر حج در سطح مدارس استان دایر می‌شد که امسال به دلیل مقارن شدن این ایام با تعطیلی مدارس این نمایشگاه‌ها در سطح برخی مدارس، فرمانداری، استانداری و دانشگاه‌های استان دایر می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با همکاری سازمان حج وزیارت استان و دفتر بعثه مقام معظم رهبری در این سازمان از امروز، ۱۶ شهریورماه مصادف با اول ذی‌القعده به مدت یک هفته در سطح مسجدالزهرا(س)، مسجد سیدها، فرمانداری اراک، استانداری مرکزی و دانشگاه اراک دایر می‌شود.

مدیر سازمان حج و زیارت استان در پایان، دیدار مدیران کاروان‌های زیارتی استان و برخی حجاج با مقام معظم رهبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.