تجلیل از خردسالان قرآنی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حسین عین‌القضاتی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری شهدای رمضان حجت بن الحسن(عج) اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت:‌ ۲۵ خردسال دختر و پسر در سنین ۴تا ۶ ساله که در کلاس‌های قصه‌های قرآنی و آموزش‌های قرآنی به روش اشاره شرکت کرده بودند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی افزود:‌ این کودکان چهار روز در هفته به مدت ۱۶جلسه با حضور در کلاس‌های قصه‌های قرآن کریم آیات کوتاه کلام الله الهی را از کتاب‌های سفارش‌های خداجون، خواندن یک و خواندن دو به صورت اشاره فراگرفتند.

عین‌القضاتی با بیان اینکه گواهینامه پایان دوره این کلاس‌ها به جای مدرک پیش‌دبستانی در مدارس مورد تأیید است، اظهار کرد: هم‌اکنون این کلاس‌ها در دو ترم برگزار می‌شود که بنا بر سفارش‌های مکرر والدین و کودکان برای راه‌اندازی و برگزاری ترم سوم کلاس‌های قصه‌های قرآن این امکان وجود دارد که ترم سوم نیز با سطح بالاتر برای سنین ۶سال به بالاتر دایر شود.

وی برگزاری اردوهای تفریحی و مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه‌های جنبی ویژه کودکان شرکت‌کننده در کلاس قصه‌های قرآن دانست.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد:‌ ذهن کودکان مانند لوح سفدی برای جذب مفاهیم قرآن است؛ بنابراین در این روش با آسان‌سازی و لذت‌بخش کردن مفاهیم قرآنی سعی در علاقه‌مندی کودکان به قرآن کریم شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.