حضور حداکثری مردم در انتخابات مهترین خواسته مقام معظم رهبری است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار پانا استان مرکزی، شکراله حسن بیگی در جلسه دیدار استاندار مرکزی با نمایندگان احزاب، تشکل ها و فعالان سیاسی استان مرکزی، افزود: حضور گسترده همه جناح های سیاسی در انتخابات هم انگیزه و نشاط عمومی را ارتقا می بخشد و هم دشمنان نظام را نا امید می کند.

وی ادامه داد: انتظار می رود که جناح های مختلف سیاسی به نقش تأثیرگذار خود در این خصوص آگاه باشند و زمینه حضور حداکثری آحاد جامعه را در پای صندوق های رأی فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اظهار داشت: بیطرفی، قانونگرایی و رعایت اصول اخلاق محور برنامه های این ستاد است.

حسن بیگی بیان کرد: اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی اصول قانون را سرلوحه امور خود قرار داده و از هر گونه حمایت مستقیم و یا غیرمستقیم از کاندیدای خاصی پرهیز کنند، در غیر این صورت با متخلفان بر اساس قانون برخورد می شود.

وی ابراز داشت: اعضای ستاد انتخابات استان و مدیران دستگاه های اجرایی باید همه تلاش خود را در راستای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به کار بگیرند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی نیز باید تحت هر شرایطی اصول قانون انتخابات را رعایت کرده و به جای تخریب یکدیگر بر اساس قانون به معرفی خود بپردازند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.