تعطیلی جایگاه سی ان جی شهر صنعتی کاوه باعث سردرگمی رانندگان شده است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، یک راننده خودروی گاز سوز در شهر صنعتی کاوه می گوید: بیش از دو هفته از تعطیلی تنها جایگاه سی ان جی این منطقه می گذرد .

ˈابوالفضل کشاورزی ˈ با اشاره به این که بارها با اداره و سازمان های مربوطه ارتباط برقرار کردم، افزود: پیگیری های مکرر من و سایر شهروندان به نتیجه نرسیده است و تاکنون پاسخ روشنی داده نشده .

وی اظهار کرد: از زمان تعطیلی این جایگاه برای سوخت گیری گاز سی ان جی به شهر ساوه که در۱۵ کیلومتری شهر صنعتی کاوه قرار دارد، مراجعه می کنیم که امر باعث بروز سوانح رانندگی و اتلاف وقت و هزینه برای رانندگان شده است .

یکی دیگر از رانندگان خودروی گاز سوز نیز با اشاره به این که شهر صنعتی کاوه یک جایگاه سی ان جی دارد، می گوید: از زمان تعطیلی این جایگاه، برای سوختگیری به شهر ساوه مراجعه می کنم.

ˈ نادر داناˈ افزود: مردم از تعطیلی این جایگاه ناراضی هستند و خواستار رسیدگی مسوولان به این مهم و تامین رفاه عمومی هستند.

یکی دیگر از رانندگان خودروهای گاز سوز می گوید: شهر صنعتی کاوه تنها یک جایگاه سوخت سی ان جی دارد که علاوه بر تامین نیاز خودروهای این منطقه، خودروهای عبوری را نیز پوشش می دهد.

ˈاحمد کریمیˈ با اشاره به این که شهر صنعتی کاوه قطب صنعتی کشور محسوب می شود، افزود: تردد به این منطقه با توجه به شرایط ترانزیتی و آغاز دور دوم سفرهای تابستانی بسیار زیاد است و تعطیلی این جایگاه زیبنده این خطه نیست.

از طرفی ˈاصلان روستاییˈ رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ساوه و زرندیه در توضیحاتی گفت: این جایگاه وابسته به بخش خصوصی است و به علت بدهی به شرکت گاز تعطیل شده است.

وی اظهار کرد: از مدیرکل شرکت ملی گاز استان مرکزی درخواست شده تا پایان دور دوم سفرهای تابستانی نسبت به بازگشایی این جایگاه اقدام شود تا روال اداری برای پرداخت بدهی طی شود اما هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نشده است.

ˈحمید رمضانیˈرییس شرکت گاز ساوه نیز گفت: از تعطیلی جایگاه سی ان جی شهر صنعتی کاوه ۱۳ روز می گذردو تا زمانی که بدهی معوقه هزینه گاز مصرفی پرداخت نشود، این جایگاه تعطیل خواهد بود.

هم اکنون هشت جایگاه سی ان اجی در شهرستان ساوه وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.