برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی ظهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه دفاع مقدس سی و یکم شهریور ماه سال جاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دفاع مقدس به طورکامل مختص به نقش و جایگاه استان در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: این نمایشگاه با ۱۷ غرفه در حوزه‌های فرهنگی، پشتیبانی، مقاومت و ایثار، صنعت و جنگ، پدافند غیر عامل، نقش لشکر پیاده، امداد و نجات و درمان جانبازان و مجروحان جنگی، روحانیون و جنگ و جهادگران است.

کریمی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه قشرهای مختلف مردم است و باید نقش و اثرگذاری ملت در پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به خوبی در هفته دفاع مقدس با بر پایی نمایشگاه‌ها تبیین و ترسیم شود، بیان کرد: در این نمایشگاه به مدت ۷ شب و هر شب به نام یک قشر با حضور مردم شریف استان برنامه‌هایی اعم از سرودهای حماسی، نور افشانی، برنامه‌های نمایشی و خاطره گویی برگزار می‌شود.

وی به لزوم تشریح ابعاد دفاع مقدس به عنوان مدرسه آزادگی، انسانیت و عزتمندی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: افتخارات دفاع مقدس حاصل ولایت پذیری و پشتیبانی ملت رشید ایران بود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های گسترده‌ای برای هفته دفاع مقدس استان مرکزی تدارک دیده شده که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی پررنگ در این عرصه وارد شوند.

کریمی تصریح کرد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی‌ است که شبانه‌ روز در سنگرهای حق علیه باطل مبارزه کرده و در این مسیر کوچک‌ترین تردیدی به دل راه ندادند.

وی ابراز داشت: ایثارگری‌های جوانان در دوران دفاع مقدس را باید زنده نگاه داریم تا نسل جدید با دلاوری‌ها و فضای هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند چرا که عزت و افتخار امروز کشور و ملت ایران مدیون ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس اقتدار، عظمت و امنیت ایران اسلامی را در جهان به تثبیت رساند، اظهار کرد: حاکم شدن فضای آرامش و امید به آینده در ملت ایران تنها به دلیل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود که با پشتیبانی همه جانبه مردم به سرانجام رسید

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.