برگزاری فستیوال بزرگ استعدادیابی فوتبال در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدرضا غفاری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، با اعلام این خبر گفت: مدارس فوتبال علاقه‌مند به شرکت در مسابقات منطقه ای اصفهان نسبت به تشکیل تیم اقدام کرده اند.

وی با بیان این‌که مدارس فوتبال دارای مجوز و سازماندهی شده فقط حق شرکت در این فستیوال را دارند٬ افزود: تکمیل اطلاعات خواسته شد در بانک اطلاعات مدارس فوتبال کشور و پرداخت حق عضویت سالیانه مدرسه فوتبال از الزامات حضور برای شرکت کنندگان بوده است.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی با بیان مهلت ارسال تقاضای کتبی جهت حضور در فستیوال ۱۰ مرداد ماه به اتمام رسید خاطرنشان کرد: این فستیوال در سه رده سنی زیر ۱۰ سال متولدین ۱۱ دیماه ۸۲ تا ۱۱ دیماه ۸۳ ، زیر ۱۱ سال متولدین ۱۱ دیماه ۸۱ تا ۱۱ دیماه ۸۲ و زیر ۱۲ سال متولدین ۱۱ دیماه ۸۰ تا ۱۱ دیماه ۸۱ می توانند در این فستیوال شرکت کنند.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی با بیان این‌که هر مدرسه مجاز بوده در هر رده ۶ نفر معرفی کند٬ تصریح کرد: فستیوال یک روزه مقدماتی فوتبال ۲۸ تیرماه در ورزشگاه پنج مرداد اراک برگزار شد، در این فستیوال سه رده سنی هشت، ۱۰ و ۱۲ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: به دلیل وجود بیشترین مدرسه فوتبال سازمان یافته در شهرستان اراک این شهر به عنوان میزبان مرحله مقدماتی این فستیوال پذیرای تیم‌های ورزشی بود.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی با ابراز رضایت از برگزاری فستیوال مقدماتی فوتبال اراک، اظهار کرد: مهمترین بخش فستیوال که استعدادیابی بازیکنان بود انجام شد. در این فستیوال برد و باخت مفهومی ندارد و بازیکنان بدون هیچ استرسی فوتبال بازی کردند.

غفاری با بیان اینکه هشت تیم فوتبال آبی پوشان، آریا (با بک)، ستارگان، طلای پوشان، صبا، میلان و هپکو، همگی از اراک حضور داشتند، خاطر نشان کرد: در این فستیوال ۳۰۰ فوتبالیست با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه فستیوال بزرگ استعدادیابی مقدماتی مدارس فوتبال با هدف استعدادیابی بازیکنان مستعد برگزار شد، گفت: مستعدان تیم‌های مذکور انتخاب و به عنوان تیم استان مرکزی معرفی خواهند شد.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی در پایان، با بیان اینکه مرحله استانی این فستیوال ۲۵ مردادماه در مجموعه ورزشی شهید باهنر اراک برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله منطقه ای این فیستوال نیز نیمه اول شهریور ماه در استان‌های مرکزی و اصفهان برگزار خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.