اظهارات آیت الله دری درجلسه آموزشی اصول و عقاید بانوان کارمند دستگاه های اجرایی در استانداری مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر،آیت الله قربانعلی دری نجف آّبادی ظهر روز چهارشنبه درجلسه آموزشی اصول و عقاید بانوان کارمند دستگاه های اجرایی در استانداری مرکزی بر ضرورت آگاهی بخشی دستگاههای فرهنگی تاکید کرد و افزود: در عصر امروز با جنگ نرم استکبار و رسانه های وابسته به آن مواجه هستیم که در این راستا تجهیز نسل جوان کشور به سلاح عفاف و حجاب در مقابله با  جنگ نرم دشمن ضروریست.

وی افزود: شبیخون فرهنگی یکی از کانون های اصلی جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است و باید با آگاهی بخشی به جوانان و تجهیز این قشر به سلاح تقوا، عفاف و حجاب، نماز و بصیرت دشمن را در این سنگر نا امید کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که عفاف و حجاب از تاکیدات دین مبین اسلام است گفت: بانوان به عنوان مهمترین رکن خانواده در تربیت فرزندان موظف به نهادینه کردن فرهنگ حجاب در خانواده هستند.

فعالیت شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی در راستای ترویج فرهنگ بی حجابی و بدحجابی

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی تاکید کرد: توجه به اخلاقیات و ترویج آن در بین اعضای خانواده موجب شکل گیری جامعه ای سالم در کشور می شود.

وی با اشاره به الگوهای اخلاقی و دینی موجود در دین مبین اسلام گفت: باید با معرفی الگوهای ارزشمند اخلاقی و دینی در بین جوانان و نوجوانان مانع از الگو پذیری این قشر از الگوهای غربی شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که ترویج فرهنگ و ارزش های دینی باید به عنوان یک استراتژی مهم در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در نظر گرفته شود.گفت: بصیرت دینی زنان، دانا محوری، پیروی از ولایت فقیه  و در صحنه بودن به عنوان محورهای مهم عملیاتی کردن استراتژی های حکومتداری اسلامی مطرح است و زنان به عنوان بخش عظیمی از جامعه وظیفه سنگینی در این راستا برعهده دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.