جانباران بصیر استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی – قاسم محمدنژاد ضمن اعلام این خبر افزود: این مراسم به مناسبت روز عصای سفید و به جهت تجلیل و بزرگداشت مقام جانبازان بصیر و روشندل استان و خانواده‌های گرانقدر ایشان برگزار شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد استان ادامه داد: خانوادههای عزیز این جانبازان به دلیل شرایط جسمی که جانباز دارد با مشکلات خاصی مواجه هستند، همسران جانبازان نابینا و روشندل با صبر و بردباری که از خود نشان میدهند بی‌شک پرستاران صبوری هستند که سالیان سال به مراقبت از ایثارگرانی می‌پردازند که سلامت خود را برای بقای انقلاب و اسلام فدا کرده‌اند.

محمدنژاد ضمن تقدیر و قدردانی از جانبازان و خانوادههای ایشان حضور در محضر این عزیزان را باعث افتخار خود و کلیه کارکنان بنیاد شهید استان دانست.

رئیس شورای شهر اراک نیز در سخنان خود به فرا رسیدن ایام محرم اشاره کرد و گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم با تأسی از سرور و سالار شهیدان پیرو و رهرو راهی باشیم که امام حسین(ع) جهت حفظ اسلام و مبارزه با ظلم و ستم در آن قدم گذاشت و برای برپایی ارزش‌های اسلامی، برپایی نماز، امربه معروف و نهی از منکر قیام کرد، ما بعنوان شیعیان آن حضرت باید این چراغ روشن را فرا راه زندگی خود قرار داده و از مکتب انسان ساز عاشورا پیروی کنیم.

اسماعیل تاج‌آباد در ادامه ضمن تبریک روز عصای سفید به جانبازان بصیر و خانواده‌هایشان افزود: آنچه مسلم است عزیزان جانباز ما حساس‌ترین و کارآمدترین عضو بدن خود که همان دیدگانشان است را در راه خداوند و استقلال و دوام انقلاب اسلامی هدیه کردند، ایشان چشمان خود را بدون هیچ چشمداشتی فدای امنیت و آسایش ملت ایران کردند.

وی ادامه داد: جانبازان بصیر ما مانند چراغی فروزان در جامعه می‌درخشند و ما باید از این عزیزان درس فداکاری و ایثار بگیریم، همه ایثارگران ما در واقع سرمایه‌های بسیار ارزشمندی هستند که با استفاده از تجریبات و افکار ایثارگرانه آنها می‌توان جهت تداوم و استقرار حکومت اسلامی گام برداشت.

رئیس شورای شهر اراک با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی که مدتی است دشمنان علیه کشور شروع کردهاند، تأکید کرد: یکی از عوامل مؤثر جهت مبازره با این جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی، آشنا کردن نسل جوان ما با ایثارگران و جانبازان و اهداف و آرمان شهداست تا این نسل آگاهانه به مقابله با دشمن بپردازند.

استان مرکزی قریب به ۱۴ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۱۲ جانباز ۷۰ درصد بصیر به نام‌های سیدعلی اکبر ابراهیمی، نورعلی غریبی، مهدی خانمحمدی، محمدحسن محمودی، محمد داودآبادی، محمدرضا ابراهیمی، علی حمزه‌لوئیان، عباس گودرزی، عبداله میرزاخانلو، اصغر شیخلر، علیرضا بهرام‌بیگی و حمید حسینی هستند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.