نقش رسانه ها در موفقیت نیروی انتظامی بسیار موثر است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ ایرج کاکاوند ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تجلیل از خبرنگاران برگزار شد، گفت: بحث امنیت از عواملی است که دستگاه های متعددی وظیفه ایجاد امنیت را در کشور بر عهده دارند که یکی از دستگاه های موثر در این امر نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی موظف به ایجاد امنیت و حفظ و ارتقاء آن است، افزود: سبز پوشان ناجا همواره در راستای افزایش احساس امنیت در جامعه تلاش می کنند.

سرهنگ کاکاوند در ادامه به اقدامات ناجا در سطح استان اشاره کرده و خاطر نشان کرد: در حوزه مواد مخدر در سال جاری افزایش ۱۴۰ درصدی، ۵۰ درصد در
دستگیرشدگان و عناصر اصلی مواد مخدر و معتادین تابلو، کاهش ۲۶ درصدی تخلفات و تصادفات درون شهری و ۷ درصد در بحث برون شهری بوده است.

نقش رسانه ها در موفقیت نیروی انتظامی بسیار موثر است

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این موفقیت ها که در مجموعه پلیس استان صورت گرفته نتیجه تعامل و همکاری تمام دستگاه ها بوده
است و نقش رسانه ها نیز در این امر بسیار موثر است.

وی ادامه داد: در نظر سنجی های صورت گرفته از سوی معاونت اجتماعی درصد افزایش امنیت در استان بالا است و پلیس در طول شبانه روز برای این امر تلاش گسترده دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران گفت: نقش رسانه واثر گذاری آن در جوامع بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ قربانی افزود: از اساسی تریرین کارکردهای رسانه برای جوامع اطلاع دهی، ارتباط دهی، تداون دهی بین مردم و دستگاه ها است.

گفتنی است در پایان این مراسم از اصحاب رسانه که با نیروی انتظامی تعامل داشتند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.