آغاز دور جدید کلاس های رایگان آموزشی در مجتمع دیجیتال ویژه تابستان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی مجتمع دیجیتال استان مرکزی ، محمد هادی بیات گفت : آنچه که ما را برای برگزاری دور جدید این کارگاه های آموزشی رایگان مصمم تر از گذشته نموده است ، نیاز روز افزون کاربران رایانه در استان به فنون روز آمد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که متاسفانه بصورت کاربردی و مسئله محور تا کنون مورد توجه قرار نگرفته است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان مرکزی گفت : با تمام بی توجهی ها و کم لطفی هایی که از طرف برخی متولیان فرهنگ در استان نسبت به این فعالیت غیر انتفاعی در مرکز استان صورت گرفته است ولی با افتخار اعلام می نماییم که بعنوان تنها مرکز فرهنگی استان در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال پاسخگوی بسیاری از مطالبات کاربران دیجیتالی استان بوده ایم و در این زمینه فعالیت های منحصر بفردی را در استان صورت داده ایم که با جذب بیشتر علاقمندان و متخصصان مستعد در این حوزه این امکان ویژه در استان بزودی به چند برابر ظرفیت فعلی خود خواهد رسید.

مهندس بیات در پایان افزود : برای نیمه دوم تابستان سال جازری برنامه های متنوع آموزشی منجمله کارگاه های آموزشی و کاربردی رایگان پیش بینی و برنامه ریزی نموده ایم که امیدواریم با همکاری بیش از پیش متولیان فرهنگ در استان کاربران دیجیتالی استان را از این فرصت طلایی محروم نکنیم. بواسطه محدودیت فضای آموزشی که برای این مجتمع پدید آمد بخش پایانی دور اول آموزش های رایگان مجتمع با مشکلاتی موجه شد که از همه کاربران فرهیخته این مرکز فرهنگی عذر خواهی می نماییم. اکنون گرچه توانمندی این مرکز بواسطه برخی مشکلات و محدودیت ها به نصف کاهش یافته ولی در صددیم کاربران بیشتری را به نسبت دوره های قبلی مورد پوشش قرار دهیم.

این فعال فرهنگی در پایان ضمن امیدواری نسبت به همکاری مسئولین گفت : در دور گذشته بیش از چهارصد نفر از همشهریان اراکی از کارگاه های عمومی آموزشی این مرکز استفاده نموده اند و امیدواریم تا پایان تابستان این تعداد را به یکهزار نفر افزایش دهیم. برای سهولت در خدمت رسانی مجتمع سامانه پیامکی و همچنین تلفن گویای هوشمند در نظر گرفته شده است که بزودی در این خصوص همزمان با اعلام برنامه کلاس های مذکور اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است اطلاع رسانی در خصوص خدمات آموزشی این مرکز ، در پرتال اموزش فناوری اطلاعات استان مرکزی ( به آدرس www.ITMarkazi.ir ) صورت می گیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.