برگزاری همایش ˈسبک زندگیˈ در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، یک استاد دانشگاه علوم و تحقیقات اراک و مشاور در حوزه خانواده در این همایش گفت: بانوان شهیده با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) در

جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و جان خود را در این راه فدا کردند.

دکتر ˈعلی نقی زادهˈ افزود: سبک زندگی غربی مصرف کننده، و مدگرایی است اما سبک زندگی اسلامی پویا و فعال است که در آن یاد خدا موج می زند.

وی بیان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید با اگاهی و هوشیاری از توطئه های دشمنان آگاه باشند و در آگاه رسانی به سایر اقشار جامعه نیز تلاش کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به وجود ماهواره ها و وسایل ارتباط جمعی ادامه داد: دشمنان با این کار می خواهند نسل جوان و نوجوان جامعه را به بیراه کشانند و مانع فعالیت آنها در امور توسعه ای کشور شوند.

دکتر نقی زاده ادامه داد: مادران نقش موثری در تحکیم بنیان خانواده و گرایش فرزندان

به فرهنگ دینی و اسلامی دارند و باید در این راه تلاش و برنامه ریزی

داشته باشند.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این همایش گفت: فعالیت در حوزه عفاف و حجاب و ترویج این فرهنگ متعالی سبب می شود جامعه به سمت خلاقیت، نوآوری و حفظ ایمان و سلامت جسمی و روحی حرکت کرده و توطئه های شوم دشمنان نیز خنثی می شود.

ˈاعظم محمدیˈ با اشاره به نقش بانوان در جامعه و خانواده افزود: زن به واسطه نقش مادری، وظیفه انسان سازی دارد و اصلی ترین ماموریت او تربیت صحیح نسل های آینده ایران اسلامی است.

محمدی ادامه داد: دشمنان با توطئه های فرهنگی در صدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند و مسوولان باید با هدفگذاری و اجرای منظم برنامه ها برای

اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان سبب تقویت فرهنگ دینی شوند.

در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از پوستر و عکس فعالیت های زنان استان مرکزی در قبل، دوران و بعد از انقلاب اسلامی نیز به معرض دید عموم قرار گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.