عملیات کابل برگردان ستاد پخش منطقه مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار موج از اراک- محمدرضا ناطقی با اعلام این خبر ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور جابجایی و انتقال لوازم و تجهیزات مخابراتی از اتاق سرور شبکه شرکت پالایش و پخش به ساختمان جدید الاحداث مخابرات، عملیات مذکور در دستور کار واحد مخابرات منطقه قرار گرفت.
وی ادامه داد: ابتدا نصب MDF در اتاق جدید مخابرات انجام شد و سپس کابل اندازی با ظرفیتهای مختلف یکصد زوج و پنجاه زوج کانالی صورت گرفت.
ناطقی گفت: پس از نصب مفصل های کابل و سربندی کلیه خطوط تلفن داخلی و کی سیستم بر روی MDFجدید، جمع آوری، انتقال و نصب مراکز کی سیستم موجود در اتاق رادیو انجام شد.
وی افزود: با انجام موفقیت آمیز فعالیت های مذکور، ارتباطات مخابراتی لازم نیز برقرار شد.
ناطقی گفت: همچنین کابل های اصلی ارتباط تلفن نیز تعویض و با نصب تابلوهای تلفن، سیم کشی های داخلی نیز اصلاح شد.
وی ضمن اشاره به حضور همکاری متخصصین شبکه کابل اعزامی از منطقه ری، ضرورت حفظ ارتباطات مخابراتی موجود در حین اجرای کار، تعدد کابلهای موجود و نیاز به دقت در قطع و وصل کابلها به صورت مجزا به منظور کاهش مدت قطع ارتباط تلفنی را از محدودیت های انجام این عملیات برشمرد.
ناطقی انجام بیوقفه و بدون مشکل عملیات کابل برگردان ستاد پخش منطقه مرکزی را مرهون تلاش بی وقفه و صادقانه متخصصین مخابرات منطقه و همکاری بی دریغ همکاران اعزامی از شبکه کابل منطقه ری برشمرد و تصریح کرد: در تمام مدت انجام عملیات ،به منظور ردیابی کابل های قدیمی، نیاز به حفاری های متعدد، همراه با مراجعه به تمامی اتاق ها به منظور کنترل وآزمایش صحت برقراری ارتباط بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.