اختصاص ۱۰۰میلیون تومان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مدیر کل آموزش و پرروش استان مرکزی در این جلسه، ابراز کرد: با آغاز فصل تابستان فعالیت ستاد آموزش و پرورش بیش از سال تحصیلی می شود.

سیف ا…کریم زاده افزود: فرآیند ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان و تجهیز و مرمت برخی مدارس از جمله فعالیت های این ستاد در فصل تابستان بشمار می رود.

وی رسیدگی به بحث اوقات فراغت دانش آموزان را از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش و خانواده ها در فصل تابستان عنوان کرد و اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای استعدادیابی، افزایش سطح یادگیری آنها و بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش استان مرکزی در تابستان بشمار می رود.

در این جلسه معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی، کار آموزش و پرورش را کاری انسان ساز و ارزشمند تلقی کرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری در بحث اوقات فراغت دانش آموزان منجر به کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

محمدرضا عاشوری تصریح کرد: همکاری و مشارکت دستگاه های ذیربط در بحث اوقات فراغت با آموزش و پرورش و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای غنی سازی این اوقات دانش آموزان سبب بروز استعدادهای ناب و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان می شود.

گفتنی است در این جلسه اختصاص ۱۰۰میلیون تومان از اعتبارات شورای آموزش و پرورش استان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و اختصاص ۸۰ میلیون تومان از همین اعتبارات جهت تجهیز فضاهای ورزشی مدارس استان با توجه به کمبود اعتبار ۴۰۰میلیون تومانی در این زمینه تصویب شد.

همچنین اجرای طرح کیف در مدرسه از ابتدای سال تحصیلی جاری به صورت آزمایشی در یک مدرسه از هر منطقه آموزش و پرورش استان مرکزی و بین یک تا۵ کلاس در این مدارس از دیگر مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی بشمار می رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.