جشنواره «شمع، هفت‌سین و شیرینی خانگی» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر استان مرکزی در آیین افتتاح این جشنواره گفت: جشنواره و نمایش سفره‌های هفت سین به همت انجمن بانوان نیکوکار استان مرکزی، خیریه حضرت زهرا(س) و خانه داوطلب جمعیت هلال احمر به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی هنری هلال احمر استان مرکزی برپا شده است.

محمدرضا زمانی اظهار داشت: بانوان خیر و نیکوکار استان مرکزی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند و برپایی این نمایشگاه به منظور حفظ و اشاعه سنت‌های اصیل ایرانی و اسلامی است .

وی سهیم شدن در امور خیر در آستانه نوروز و کمک به خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند را از دیگر اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد و افزود: فواید حاصل از این جشنواره تماما صرف امور خیریه می‌شود.

مدیر عامل انجمن بانوان نیکوکار استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های انجمن خیریه حضرت زهرا(س) استان مرکزی گفت: انجمن بانوان خیر استان مرکزی قطره‌ای بود که امروز با حضور گسترده بانوان خیر و نیکوکار به یک اقیانوس برای یاری به نیازمندان تبدیل شده است.

وجیحه فرجی افزود: ۱۰۰ هفت سین و ۱۰۰ شمع تزئینی در این جشنواره به نمایش در آمده است و علاقمندان تا ۱۸ اسفند ماه صبح ها از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ می‌توانند از جشنواره شمع ،سفره‌های هفت سین و شیرینی خانگی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای برپایی نمایشگاه بانوان نیکوکار انجمن به پخت سمنو می‌پردازد، افزود: زنده نگه داشتن سنت و رسوم عید نوروز و ارائه ذوق هنر بانوان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

رئیس هیئت مدیره انجمن بانوان نیکوکار استان مرکزی نیز در این مراسم فرصت نیکوکاری را یکی از نعمات خداوند عنوان کرد و گفت: کمک به نیازمندان جامعه بزرگترین امتحان است که بانوان خیر و نیکوکار کشورمان از این امتحان همیشه سربلند بیرون آمده‌اند.

فریده پرهیزگار، خدمت به مردم را بالاترین فضیلت دانست و اظهار داشت: حیات طیبه و لقای پروردگار، هر دو، با ایمان و عمل صالح به دست می‌آید.

وی با توجه به جایگاه خاص بانوان در انجام فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه و پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی ادامه داد: مایه افتخار است که بانوان ما در زمینه انجام کارهای خیر، همواره پیشگام بوده‌اند.

رئیس هیئت مدیره انجمن بانوان نیکوکار استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن پایان سال و با توجه به مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، توجه به نیازمندان و حمایت از محرومان را امری مهم و خداپسندانه عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.