راه اندازی یک باب زورخانه دانش آموزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش پانا، مهدی دمنه افزود: این زورخانه با هدف توسعه رشته باستانی و ورزشی و پهلوانی در بین نوجوانان راه اندازی می شود.

وی ابراز کرد: با توجه به اهمیت ورزش باستانی که از ورزش های پهلوانی در کشور می باشد و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه این رشته ورزشی، در شهر اراک نسبت به تجهیز و راه اندازی این زورخانه در اقدام شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه این رشته ورزشی حدود ۲ سال است که به طور مدون به عنوان یک رشته آموزشگاهی مطرح شده است، اظهار داشت: طی این دو سال استان مرکزی موفق به کسب جایگاه خوبی در سطح کشور در این رشته شده است.

دمنه تصریح کرد: با توجه به وجود استعدادهای درخشان ورزش های پهلوانی در استان، این رشته ورزشی نیازمند توجه ویژه ای است؛ بنابراین در همین راستا و با پیگیری های اداره تربیت بدنی و انجمن ورزش باستانی استان، همچنین با همکاری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو اراک، زورخانه ای در مجموعه شهید باهنر این شهر در حال احداث است که امید می رود در عید سعید فطر شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.