خطبه های نماز جمعه امروز خمین

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدعلی حسینیˈ در مصلی خمین با اشاره به سالروز کشتار مردم در مسجدگوهرشاد مشهد به فرمان رضاخان برای مبارزه با حجاب افزود: در آن روزگار به رغم راه افتادن حمام خون در مسجدگوهرشاد، مردم دست از حجاب برنداشتند، ولی اینک ماهواره ها با برنامه های مسموم خود کیان خانواده ها را هدف قرار داده اند که مسوولان و نخبگان جامعه باید هوشیار باشند.

وی، باگرامی داشت سالروزپذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد و پایان یافتن جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، گفت: پس از آن، کشورمان با عمران و آبادانی، خودش را پیدا کرد و اینک جمهوری اسلامی ایران به کشوری قدرتمند ، محوری و تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده است.

خطیب جمعه خمین اظهارکرد: این امنیت، قدرت، استقلال و اتحادملت ایران درتبعیت از ولایت فقیه حاصل شده و اینکه الان اوضاع کشور مصر نابسامان است و دو طرف به منازعه پرداخته و به جان یکدیگر افتاده اند بخاطر این است که رهبر ندارند اگرچه ۸۰ درصد آنان با آمریکا و اسرائیل مخالفند.

حسینی گفت: ایکاش سردمداران حکومت مصر به نامه ارسالی کودکان و نوجوانان ایرانی که جمهوری اسلامی ایران در سایه پیروی از ولایت فقیه را برای آنان به عنوان حکومتی الگو ترسیم کرده بودند، توجه کرده و کاری نمی کردند که آقای مرسی رییس جمهور مصر با تبعیت از آمریکا ، سقوط کند.

وی افزود: هیچ قدرتی؛ جبهه مقاومت که مهد آن جمهوری اسلامی ایران است را به سبب داشتن اتحاد واطاعت ازرهبری نمی تواند شکست دهد زیرامتکی به قدرت لایزال الهی است ، ولی به گواه تاریخ؛ هر کشور و یا هر کسی که به آمریکا اتکا کرده، سقوط کرده است.

خطیب جمعه خمین همچنین در خصوص کمبود آب شرب در این شهر به مسوولان ذیربط تذکر داد و مردم را نیز به رعایت صرفه جویی در مصرف این مایه حیات دعوت کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.