برگزاری دوره ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به روش تدبر در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، پیمان عین القضاتی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، با اعلام این خبر گفت: این دوره به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برای افراد بالای ۱۵ سال برگزار می شود.

وی با بیان این که علاقمندان به شرکت در این دوره باید حداقل مدرک سوم راهنمایی را داشته باشند، افزود: تسلط بر روخوانی و روانخوانی از دیگر شرایط شرکت در این دوره است.

مسوول موسسه قرآنی اصحاب الثقلین اراک با اشاره به این که این دوره ۶۴ ساعت است، اضافه کرد: شرکت کنندگان آموزش های لازم را بر مبنای یک کتاب دو جلدی پیرامون ترجمه و مفاهیم قرآن کریم دریافت می کنند.

عین القضاتی اظهار کرد: در این دوره آموزش های لازم در راستای انسجام و پیوستگی آیات جزء سی‌ام قرآن کریم و آموزش ترجمه کلمات پرکاربرد و مهارت در ترجمه آیات قرآن کریم به علاقمندان ارایه می شود.

وی با بیان این که دوره مذکور مقدماتی است، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در دوره های متوسط و پیشرفته می توانند در دوره های بعد نیز شرکت کنند.

مسوول موسسه قرآنی اصحاب الثقلین اراک خاطرنشان کرد: در این دوره ۴۵ مربی که به مدت یک سال آموزش هی لازم را دیده اند در نقاط مختلف و موسسات قرآنی اراک دوره تدبر را آموزش می دهند.

عین القضاتی با بیان این که این دوره تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، تصریح کرد: به شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کنند گواهینامه پایان دوره از سوی وزارت ارشاد اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندانی که دوره های مقدماتی، متوسط و پیشرفته را با موفقیت پشت سر گذارند می توانند در دوره های تربیت مربی قرآن کریم حضور یافته و مربی قرآن شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.