برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولین استان مرکزی در ماه رمضان

به گزارش مرکزی دیلی، رضا ربیعی در گفتگو با خبرنگار پانا، در خصوص فرارسیدن ماه مبارک رمضان ابراز کرد:ماه رمضان ماه بهار قرآن، نزول آیات الهی، ضیافت الله و در نهایت ماه تزکیه نفس و زدودن نا پاکی ها از روح و جان است که باید با بهره گیری کامل از این ماه موجبات جلب رضایت پروردگار را فراهم آوریم.

وی افزود: افراد باید با بهره گیری صحیح از این ماه به پاکسازی روحی و جسمی خود پرداخته و در جهت تقویت و آگاهی بخشی به دیگران نیز مبادرت ورزند.

ربیعی سپس به اعلام برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: توزیع سبد غذایی در بین مددجویان تحت پوشش این اداره کل، برگزاری مراسم افطاری با حضور مددجویان و خیرین استان، هماهنگی و برنامه ریزی جهت بازدید خیرین و مسئولین از مراکز نگهداری و تعدادی از منازل مددجویان از جمله برنامه های این اداره کل در طول ماه مبارک رمضان بشمار می رود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: پیش بینی، برنامه ریزی و هماهنگی جهت برپایی پایگاه های ثابت و سیار به منظور جمع آوری زکات فطریه و اطلاع رسانی از طرق مختلف در زمینه جلب مشارکت بیشتر مردم در این ماه پرفضیلت از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط اداره کل بهزیستی استان مرکزی در این ماه است.

وی یادآور شد:برگزاری آئین گلریزان در مردادماه سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور مسئولان استانی و کشوری از دیگر برنامه های این اداره کل در این ماه می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.