حسینی‌پور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: شرکت پتروشیمی شازند یکی از طرح‌های زیربنایی و مهم کشور است که در راستای سیاست‌های کلی توسعه صنایع پتروشیمی و با اهداف تامین نیاز داخلی کشور و صادرات ایجاد و به بهره‌برداری رسیده است.

رضا رحمانی افزود: این مجموعه بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات اتیلن، پروپیلن، اتیلن گلایکول‌ها، بوتانول‌ها، الفین‌ها، اتانول آمین‌ها و… است که بخش عمده‌ای از محصولات تولیدی را به خارج از کشور صادر کرده و ارزآوری بسیاری را برای کشور به همراه دارد.

وی تصریح کرد: شرکت پتروشیمی شازند افتخارات بسیاری را در کارنامه خود دارد که کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال گذشته، کسب عنوان برترین شرکت در جشنواره تولید ملی – افتخار ملی برای ششمین سال متوالی، قهرمان صنعت کشور و… از جمله این افتخارات به شمار می‌رود.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند سید مهدی حسینی‌پور به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هلدینگ پتروشیمی انتخاب شد.

وی پیش از این مدیریت روابط عمومی منطقه دو تهران، روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد غدیر و روابط عمومی شرکت شستا و مدیریت اجرایی برخی از نهادهای دولتی را بر عهده داشته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.