برگزاری مسابقات انتخابی شنا شهرستان اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایرنا، رییس هیات شنا شهرستان اراک در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات یک روزه ۱۰۸ ورزشکار در قالب هشت تیم در ۹ ماده در استخر الغدیر اراک با هم به بقابت پرداختند.

ˈعلی اوسط کرمیˈ افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رده های سنی ۱۱ و ۱۲، ۱۳ و ۱۴، ۱۵تا ۱۷ و بالای ۱۷ سال با حضور داوران هیات شنا شهرستان اراک به رقابت پرداختند.

رییس هیات شنا شهرستان اراک افزود: نفرات اول و دوم هر ماده در رده های سنی مختلف به عنوان اعضای تیم این هیات برای حضور در رقابت های استانی معرفی شدند.

کرمی خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی شنای استان مرکزی در ماده ها و رده های سنی مختلف ۱۴ تیرماه جاری در استخر سرپوشیده پنجم مرداد اراک برگزار می شود.

وی یادآور شد: هم اینک ۱۲ استخر در شهرستان اراک فعال است که در دو بخش پسران و دختران در اوقات فراغت خدمات ارائه می کنند.

رییس هیات شنا شهرستان اراک ادامه داد: در مجموع این دوبخش در استخرهای شهرستان اراک روزانه بیش از دو هزار نفر آموزش های لازم را درباره ورزش شنا فرا می گیرند.

کرمی بیان کرد: با حضور اعضای کمیته فنی این هیات ورزشکاران مستعد برای عضویت در تیم منتخب شهرستان و ادامه آموزش های حرفه ای جذب خواهند شد.

کرمی خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی بین استخرهای شهرستان اراک به صورت منظم در تعطیلات تابستان با هدف انجام رقابت سازنده و افزایش انگیزه ورزشکاران برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.