روزنامه نگاران استان مرکزی آثار خود را به جشنواره رسانه،‌ نظم و امنیت عمومی ارسال کنند

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ مجید قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور افزایش روز افزون احساس امنیت اجتماعی معاونت اجتماعی ناجا در نظر دارد تا در چارچوب ماموریت ها و وظایف اجتماعی خویش، جشنواره ای با عنوان”رسانه و نظم و امنیت عمومی” با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه برگزار کند.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت : تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی از جمله مهمترین اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می شود.

سرهنگ قربانی در ادامه با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره افزود : محورهایی که در این همایش دنبال می شود شامل ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی ، کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری ، سازوکارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کلیه روزنامه نگاران؛ مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند آثار منتشر خود را تا تاریخ ۳۰ دی ماه به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال و یا از طریق سایت http://www.festival.police.ir در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

وی با اشاره به برخی از ضوابط و مقررات آثار ارسالی بیان داشت: زمینه های جشنواره، خبر، مصاحبه و گزارش می باشد و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه های مکتوب شامل “روزنامه ها و گاهنامه ها” و مجازی شامل “خبرگزاری‌ها و پایگاههای اطلاع‌رسانی اینترنتی” مورد بررسی قرار می‌گیرند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

سرهنگ قربانی ادامه داد : آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی پیش گفته در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، به چاپ رسیده باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان بهمن ماه ۹۲ و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.festival.police.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران- خیابان آزادی- خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه رشتچی، معاونت اجتماعی ناجا- طبقه پنجم- دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی .تلفن: ۶۳۹۸۳۹۰۰-۰۲۱ و نمابر ۶۳۹۸۳۹۵۰-۰۲۱ کد پستی : ۱۳۱۳۹۷۶۶۹۶ آماده دریافت آثار ارسالی می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.