آیت الله دری نجف‌آبادی خواستار اهتمام به تبلیغ هرچه بیشتر دین در ایام ماه مبارک رمضان شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ در همایش روحانیون شهرستان اراک که در آستانه ماه رمضان برگزار شد٬ ضمن تاکید بر تبلیغ و گسترش دین مبین اسلام در جامعه گفت: دشمنان اسلام در صدد خدشه دار کردن این دین الهی هستند و هر روز با توطئه های فرهنگی و هجمه های خود می خواهند افراد را از دین اسلام دور کنند.

وی با اشاره به اینکه رسالت مبلغان و علما در این راستا بسیار سنگین است٬ افزود: تبلیغ فرهنگ و معارف دینی از جمله ترویج فرهنگ وقف مسئولیتی است که به عهده روحانیان و مبلغان دین گذاشته شده است.

امام جمعه اراک همچنین بر ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی راهی برای مبارزه با فرهنگ های غلط و جلوگیری از تبلغات سوءماهواره ها و سایت های مخرب است.

آیت الله دری نجف آبادی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی دانست و ادامه داد: در این ماه با عظمت که شاهد حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه نسل جوان در مساجد هستیم می توان برای تبلیغ هر چه بیشتر دین تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه همه باید قدردان نعمت الهی بخصوص نعمت ولایت، امامت، رهبری، شهیدان و شعائر دینی باشند٬ ادامه داد: حفظ و حراست از ارزش های دینی و دعوت به میهمانی الهی وظیفه روحانیان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.