مدیرکل بهزیستی استان: پایگاه های سلامت مکانی برای پیگیری مسائل اجتماعی هستند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، رضا ربیعی با اعلام خبر برگزاری جشنواره تابستانی پایگاه های سلامت اجتماعی معاونت پیشگیری در استان مرکزی ابراز کرد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنا نمودن عموم مردم با برنامه ها و خدمات پایگاه های سلامت اجتماعی است.

وی پایگاه های سلامت اجتماعی را مکانی مناسب برای ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و …به ساکنین آن محله ها دانست و اظهار داشت: پایگاه های سلامت اجتماعی مکان های ثابت و سیاری هستند که در محله های مختلف به مردم ساکن آن محله ها خدمات ارائه می دهند.

ربیعی افزود: با عنایت به اینکه ممکن است یک محله نیاز های مختلف و پتانسیل های ویژه ای داشته باشد؛ لذا با توجه به نیازسنجی های بعمل آمده توسط دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی معاونت پیشگیری بهزیستی استان، جشنواره تابستانی پایگاه های سلامت اجتماعی در ۴ شهرستان استان مرکزی برگزار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی یادآور شد: این پایگاه ها در شهرهای محلات، اراک، شازند و ساوه برگزار می شوند.

ربیعی در پایان خاطر نشان ساخت: برنامه های این جشنواره ها مبتنی بر موضوعات مهارت های زندگی، مشارکت محلی، مباحث کودک و خانواده و شامل اجرای برنامه هایی همچون نمایش عروسکی کودک، نمایش خانواده، موسیقی زنده، همراه با مسابقات و برنامه های شاد و مفرح می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.