آیت‌الله دری نجف‌آبادی: بساط باند بازی در انتصاب مدیران برچیده شود

امام جمعه اراک گفت:‌ باید بساط باند بازی در انتصاب مدیران برچیده شود و ملاک‌ها سلیقه‌ای نباشد و ملاک به کارگیری نیروهای با تجربه، با تقوا، با صداقت خدمتگزار و وفادار به مردم و اسلام باشد.
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با بیان اینکه به کارگیری افراد لایق و شایسته مسلما نقش عمده و اثربخشی در امور دارد، گفت: کنار گذاشتن افراد لایق و کاردان ظلم به مردم و خیانت به اسلام است.

وی تصریح کرد: کشور ایران از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که با اتکا به مدیران توانمند می‌تواند به قله‌های افتخار برسد و حماسه‌های اقتصادی و اجتماعی را خلق کند.

دری نجف‌آبادی ابراز امیدواری کرد در دولت یازدهم با برنامه‌ریزی حکیمانه و تدبیر عاقلانه از افراد شایسته استفاده شود و دولت جدید دلسوز، وظیفه شناس و پاسخگو به نیازهای مردم باشد و با تورم و گرانی برخورد کرده و به مسائلی چون اشتغال، خانواده و تولیدات کشاورزی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

امام جمعه اراک بر همکاری و همدلی سه قوا برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و تصریح کرد: سران سه قوه می‌توانند با همدلی و هماهنگی با یکدیگر گام های موثری در حل مشکلات مردم بردارند و در جهت تحقق برنامه‌ها و آرمان‌های شهدا و امام شهدا برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: امروز باید فرهنگ اصیل و عمیق مهدویت در جامعه و در میان نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

وی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های مهم فکری آن، یعنی ولایت فقیه و مردم‌ سالاری دینی را متأثر فرهنگ مهدویت دانست و افزود: وظیفه حکومت دینی زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است و ما معتقدیم که انقلاب اسلامی ایران متصل به ظهور امام زمان(عج) است.

امام جمعه اراک تصریح کرد: امام زمان(عج) گسترش دهنده عدالت و تقوا در جهان است و با ظهور دولت امام عصر(عج) تمام دل‌های مرده زنده می‌شود و چشمان نابینا بصیر می‌گردد و مدعیان دروغین و جریان‌های انحرافی و فرقه‌های ضاله از بین می‌روند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.