برگزاری طرح امداد و نجات نوروزی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی ‘مرتضی سلیمی’ افزود: این طرح با هدف افزایش آمادگی توان امدادگران در حوزه امداد و نجات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح امداد و نجات ۱۶ تیم ثابت و سیار و دو پست موقت در گردنه گیان و ابراهیم‌آباد به منظور امدادرسانی سریع به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث جاده‌ای و ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای مسافران نوروزی همکاری دارند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: اسکان آسیب‌دیدگان و تحویل اقلام امدادی به در راه ‌ماندگان در حوادث جاده‌ای، ارائه خدمات درمانی در پست‌های منتخب توسط پزشک و پرستار در طول طرح، ارائه آموزش‌های امدادی به مسافران و برقراری پست امداد هوایی به مدت یک هفته در سطح استان به منظور ارائه خدمات امدادی مطلوب‌تر انجام خواهد شد.

سلیمی با اشاره به آمادگی کامل جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان مرکزی جهت اجرای طرح راهنمای مسافرین نوروزی گفت: در این طرح ۳۰۰ نفر در قالب ۱۶ پست راهنمایی در سطح استان و پنج پست خیمه نماز همکاری دارند.

وی، غنی سازی اوقات فراغت جوانان عضو در ایام تعطیل، کمک به انجام سفری ایمن و آسایش و آرامش مسافران، ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهر ورزی در بین جوانان برپایه مفاهیم دینی و اسلامی را از اهداف این طرح عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.