برگزاری سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان

استاندار مرکزی گفت: ۷۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی سال جاری استان مختص شهرستان هاست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزِی، علی اکبر شعبانی فرد در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد گفت: اعتبارات استان مرکزی در سال گذشته یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه برای سال گذشته تعداد دو هزار و ۳۰۰ پروزه عمرانی برای استان تعریف شده بود که از این تعداد پروژه، تعداد ۵۰۰ پروژه به بهره برداری رسید گفت: سهم تخصیص یافته از اعتبارات عمرانی برای هر شهرستان مشخص شده است و شوراهای برنامه ریزی شهرستان ها باید تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع آن کنند.

شعبانی فرد بیان کرد: برخی از ردیف های قانونی همچون دو درصد نفت و گاز، اعتبارات خاص شهرستان های جدید، کمک به مساجد و ساخت آن ها، طرح های امنیتی و تامینی، آسفالت راه های روستایی، بسیج، فرمانداری های ویژه، نواحی و شهرک های صنعتی از بخش هایی هستند که که در اعتبارات عمرانی سال جاری به صورت مخصوص تعریف و هدف گذاری شده اند.

عباس صلاحی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان و شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه مشکلات آب و برق، راه های روستایی، استخدام ها و مسکن مهر شهرستان را تبیین کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.