چهار عضو تیم ملی در مسابقات بستکتبال با ویلچر تایلند وارد داراک شدند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان مرکزی در آیین استقبال از این ورزشکاران گفت: ˈمرتضی عابدیˈ ،ˈابوالفضل شیرین آبادیˈ، ˈمیثم پارساˈ و ˈمحمد حسن سیاریˈ چهار ورزشکار استان مرکزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در رقابت های آسیایی و اقیانوسیه در بانکوک بودند.

ˈابراهیم نصیریˈ ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم های ژاپن، استرالیا، مالزی، تایلند و ایران از ۲۳ تا ۲۸ خرداد جاری درپایتخت تایلند برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار فینال از سد تیم بسکتبال با ویلچر استرالیا گذشت و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان مرکزی افزود: همچنین تیم های بسکتبال با ویلچر استرالیا و ژاپن به ترتیب عنوان های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: سه تیم اول این دوره از مسابقات به عنوان نمایندگان قاره های آسیا و اقیانوسیه به مسابقات بین المللی بسکتبال با ویلچرکه شهریور سال جاری در استانبول برگزار می شود، راه یافتند.

نصیری با یادآوری ظرفیت های بالای ورزشکاران جانباز و معلول استان مرکزی گفت: هم اکنون استان مرکزی دارای ۱۱ نماینده در تیم های ملی بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.