تقدیر فعالان رسانه های مجازی استان مرکزی از حماسه مردمی انتخابات ۹۲

آفرین بر مردم حماسه آفرین ایران اسلامی که بار دیگر برای ساختن ایرانی آبادتر با قدمهایی استوار و با دلهایی پر از ایمان ، به کارایی و صداقت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای اعتماد مجدد داد. نظامی که حیات سی و چند ساله اش را علیرغم تمامی محدودیت ها ، هجمه ها و تحریم ها ، مدیون همین مردم حماسه آفرین بوده و هست.

غرور ملی و انقلابی ایرانیان بار دیگر به جهانیان اثبات کرد که مردان و زنان آزاده این سرزمین ، با هوش و بصیرت مثال زدنی خود همواره وفادار به نظام و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند ؛ و با اتکا به اصل اسلامیت ، هیچگاه دست از آرمان های جمهوریت نظام بر نخواهند داشت و با وحدت و یکدلی خود سد مشکلات و کاستی ها را درهم خواهند شکست.

ما نیز بعنوان قطره ای کوچک از دریای با عظمت ملت ، بر خود می بالیم که قدرت نرم ایران ، بار دیگر جهان را مبهوت کرد و مشارکت بالای ایرانیان سرافراز و آزاده ، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم نگاشت. این پیروزی بر تمام مردم شریف و بصیر ایران مبارک و فرخنده باد.

فارغ از اینکه کدام سلیقه پیروز میدان رقابت سیاسی است ، با افتخار شاهدیم که پیروز واقعی میدان نبرد ملت سربلند ایران با مشکلات و تحریم ها ، عزت و اقتدار ایران و ایرانی است که بار دیگر بر قدرت های پوشالی جهان اثبات شد که نه تحریم و نه تهدید خلل در صف های متحد و یکپارچه ایرانیان نداشته و ندارد و این مردم خداجوی ایران اسلامی هستند که علیرغم تمامی فشارها و تنوع سلایق ، هجمه ها را مدیریت می کنند و کید دشمنان را به مدد ایمان به خداوند به خودشان باز خواهند گرداند.

مجددا این حماسه که جهان را مبهوت نموده و سربلندی دوباره و دوباره ایران و ایرانی را رقم زده ، بر آحاد مردم عزیز تبریک و شادباش عرض می نماییم ؛ و امیدواریم منتخبین ملت در عرصه ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا با کوشش جدی برای خدمتگزاری بیشتر و التزام به قانون ابعاد دیگر این حماسه ملی را تثبیت نمایند و به اعتماد مردم پاسخی شایسته دهند ، چرا که ایران و ایرانی لایق بهترین هاست.

به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری و منتخبین مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم تبریک عرض نموده و تاکید می کنیم که رسالت ایشان سنگین تر از گذشته خواهد بود چرا که رای اعتماد گسترده و صادقانه مردم را بعنوان یک مدال افتخار بر سینه و یک مسئولیت سنگین بر دوش دارند که انشاء الله با پشتوانه همین ملت ، سربلندی و سرافرازی ایرانیان را رقم خواهند زد.

هم اکنون و پس از اتمام فرایند انتخابات اعلام می کنیم همه ظرفیت خود را برای همراهی و همکاری با خدمتگزاران ملت بکار خواهیم گرفت ، چرا که این حماسه بزرگ ملت را ناشی از مشارکت همه سلایق و جریانات دانسته و آینده پیروز و درخشان ایران را نیز حاصل وحدت و همراهی همه دلسوزان نظام و انقلاب می دانیم که به یاری خداوند و هشیاری و بصیرت مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران محقق خواهد شد.

انشاء الله

جمعی از فعالین رسانه های مجازی استان مرکزی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.