هر رای مردم یک سانتریفیوژ در مقابل زیاده خواهی‌های غرب

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در ۲۴ خرداد نشان دادند که به تحریم‌هایی که دشمن به آنها دل خوش کرده است توجهی ندارند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، پیرامون حماسه ۲۴ خرداد اظهار کرد: دشمن نباید به تحریم‌های خود دل خوش کند چرا که مردم ما ملتی است مصمم و با اراده که زیر بار هیچ فشار و زور و تهدیدی نخواهد رفت.

وی گفت: ملت ایران همیشه پایبند انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تا همیشه از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت خواهد کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون دیگر نوبت غرب است که سر عقل بیاید و بپذیرد که این ملت، ملتی نیست که زیر بار تحریم‌ها و فشارهای دشمنان از صحنه خارج شود.

آصفری ادامه داد: غرب مجبور است که از سر منطق با ایران اسلامی گفت و گو کند، نه از سر فشار و زور بلکه دیگر زمان زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها گذشته است.

وی در پایان ضمن اشاره به حضور بیش از ۷۵ درصدی مردم استان مرکزی در پای صندوق های رای، عنوان کرد: انتخابات در این استان در فضایی آرام و بدون هیچ مشکلی با توجه به تدابیر خوبی که نیروهای امنیتی و انتظامی اتخاذ کرده بودند، برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.