انجام معاینه فنی تاکسی‌ها با ۳۰ درصد تخفیف

به گزارش مرکزی دیلی، رضا علینقی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: معاینه فنی تاکسی ‌های تحت پوشش سازمان تاکسیرانی به صورت ویژه با تخفیف ۳۰ درصد انجام می شود.

وی افزود: این طرح از یازدهم اردیبهشت ماه با توافق شهردار اراک، سازمان ترافیک و تاکسیرانی اراک آغاز شده است، مبلغ معاینه فنی در حدود ۱۲ هزار تومان است که برای تاکسی‌ها ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

علینقی پور ادامه داد: به منظور تسهیل کار و جلوگیری از اتلاف وقت، اعتبار معاینه فنی ها از سه ماه به شش ماه افزایش یافت که البته به دلیل کم بودن عمر ناوگان و همچنین کم بودن تعداد خودروهای فرسوده، افزایش اعتبار معاینه فنی ها مشکلی را ایجاد نخواهد کرد چرا که تاکسی هایی که نیاز به معاینه فنی دارند مدلشان بالای ۸۵ است و آلودگی زیادی تولید نمی‌کنند و می‌توانند هر شش ماه یکبار معاینه شوند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک با اشاره به فعالیت سه مرکز معاینه فنی در اراک گفت: بهترین دستگاه های معاینه فنی در اراک مربوط به مرکز سازمان ترافیک جنب ترمینال مرکزی اراک است و همچنین نظارت بر این مراکز از وظایف سازمان ترافیک است و البته ناظر اصلی آن سازمان حفاظت محیط زیست است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.