قائم مقام ستاددکترولایتی دراستان:رویکرد ولایتی حفظ عزت ملی مردم ایران درحوزه سیاست خارجی است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، حسین صالحی، قائم مقام ستاد دکتر علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست مطبوعاتی که به همت خبرگزاری ایسنا در دفتر این خبرگزاری برگزار شد اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور خود در عرصه های مختلف همیشه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده است.

وی افزود: با توجه به همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، می‌طلبید که مقام معظم رهبری امسال را با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کنند.

صالحی گفت: انتظار می‌رود فردی که به دنبال تحقق حماسه سیاسی به عنوان رییس جمهور معرفی می‌شود، حماسه اقتصادی را نیز محقق کند.

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی ادامه داد: مدیرانی می‌بایست در رأس این نظام قرار بگیرند که شایسته این نظام باشند و حق این ملت را ادا کنند.

وی تاکید کرد: دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است و کسی می بایست در عرصه انتخابات حضور یابد که در تمام زمینه ها بتواند حق ملت را به جای آورد و جایگاه واقعی ملت را به سطح مورد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برساند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان مرکزی توضیح داد: کشور ما دارای منابع عظیمی است و می بایست فردی که به عنوان نفر دوم مملکت زمامداری این دولت را در دست می گیرد پرقدرت وارد شده و فکر و توان خود را در راستای بهبود وضعیت اقتصادی به کار گرفته و دغدغه های معیشتی مردم را مرتفع سازد.

صالحی بزرگترین دغدغه دکتر ولایتی را تغییر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت: این کاندیدا بر آنست تا برنامه‌های مورد نظر خود در بخش های مختلف اقتصادی را در حداقل زمان اجرایی کند و اعلام کرده است که از تیم های اقتصادی و اثرگذار بهره خواهد برد تا به اهداف مورد نظر اقتصادی در حداقل زمان برسد.

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه‌ آیا پیش‌بینی صد روز برای ایجاد تحول در نظام اقتصادی در کشور دور از ذهن نیست، با تاکید براینکه تیم های اقتصادی وی اهل عمل هستند نه شعار، عنوان کرد: ما در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی با شرایط سخت و حساسی مواجه بودیم و مشکلات بسیار بزرگی را در کوتاه‌ترین زمان برطرف می‌کردیم؛ ما در زمان جنگ دنیا را تکان می دادیم و آیا امروز توان این را نداریم که کشورمان را تکان دهیم.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان مرکزی در ادامه اظهار کرد: امروز زمان آزمون و خطا گذشته است و هر فردی که در چهار سال آینده می خواهد سکاندار امور اجرایی کشور شود می بایست ظرفیت این را داشته باشد که وحدت ملی را به حد اعلای خود برساند و بتواند از همه سلایق و گرایش ها در پیشبرد اهداف نظام استفاده کند.

صالحی گفت: کسی که خودش را وقف نظام و مردم کند، می تواند هر کاری را که در شأن و در راستای اهداف نظام باشد پیش ببرد.

صالحی با اشاره به شعار این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری درخصوص «دولت متمم»، توضیح داد: دولت متمم بیانگر ایجاد دولتی متدین، با تجربه، متخصص، معتدل و مشورت پذیر است.

وی درخصوص تحریم‌ها و رویکرد کاندیدای مورد نظرش درخصوص تحریم ها گفت: شرکت های بزرگ دنیا خود را وابسته به تحریم ها نمی کنند و فضا برای ارتباط برقرار کردن وجود دارد. کشورهای مختلف دنبال استفاده از تجربیات ایران هستند و در بخش اقتصادی نیز می توان فضای لازم را برای رشد اقتصادی فراهم کرد.

صالحی گفت:امروز توانمندی ما در عرصه های مختلف بسیار رشد کرده و باید از ظرفیت های موجود و سلایق مختلف و بویژه از توانمندی جوانان برای ارتقاء کشور استفاده شود.

وی افزود: ملت‌ها امروز توان تحمل جنگ و نزاع را ندارند و خواهان آرامش هستند و براین اساس آینده خوبی برای در حوزه برقراری تعامل با دیگر کشورها متصور هستیم و با برنامه های اقتصادی که وجود دارد تحریم ها در آینده کمرنگ خواهد شد.

وی درخصوص مناظره انتخاباتی کاندیداها گفت: باید گروه هایی تشکیل شده و همزمان نظرسنجی هایی انجام شود و مجموع نقطه نظرات بینندگان جمع آوری شده و از کاندیداها سوال شود و سخنان کاندیدها به پاسخ سوالات مجری محدود نشود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص رویکرد دکتر ولایتی درخصوص مذاکره با آمریکا تأکید کرد: دکتر ولایتی به مردم آمریکا و دیگر کشورها احترام می‌گذارد و کسی که ظرفیت این را دارد که به ملت های دیگر احترام بگذارد مطمئنا این ظرفیت را دارد که ملت خودش را نیز عزیز و مهم بدارد.

صالحی اضافه کرد: دکتر ولایتی بر حفظ عزت ملی مردم ایران در حوزه سیاست خارجی و برقراری ارتباط با دیگر کشورها تأکید دارد و معتقد است که ما به هر قیمتی حاضر به برقراری ارتباط با آمریکا نیستیم.

وی با بیان اینکه دکتر ولایتی اعتقاد دارد که باید تغییر در ارتباط با دیگر ملت ها ایجاد شود، گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری بر این باور است که به زودی تحولی در دنیا اتفاق می افتد به طوری که سیستم اداره کشورهایی که امروز قدرت نمایی می کنند تغییر خواهد کرد.

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در ادامه با بیان اینکه کمیته‌های ۲۵ گانه استانی در ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی تشکیل شده است، افزود: از اقشار و گروه‌های مختلف در این کمیته ها به عنوان دبیر و رییس به کار گرفته شده اند.

وی در خصوص نحوه تبلیغات این ستاد انتخاباتی عنوان کرد: راه اندازی سایت های مختلف، نظرسنجی و رصد برنامه های مختلف کشور با استفاده از مجموعه فناوری‌های مختلف، شیوه کاری این ستاد انتخاباتی است.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: از ریخت و پاش های بی مورد در نحوه تبلیغات جلوگیری کرده ایم و بیشتر این تبلیغات در قالب سخنرانی در مساجد انجام می گیرد. فقط از فضاهایی که شهرداری برای تبلیغات کاندیداها اختصاص داده است استفاده می کنیم.

صالحی از تشکیل سه ستاد در مرکز استان و تشکیل ۱۶ ستاد در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: بعد از ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) برنامه ریزی شده است که این کاندیدای ریاست جمهوری به استان مرکزی سفر کنند.

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی تبیین دیدگاه‌ها و اهداف دکتر ولایتی را از مهمترین اهداف این ستاد عنوان کرد و گفت: از تمام سلایق، گرایش ها و ظرفیت ها در ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات از سه روز پیش در روستاهای استان نیز آغاز شده است، افزود: از بزرگان و معتمدین روستاها دعوت کرده ایم و در خصوص نحوه تبلیغات در این مناطق بحث و بررسی شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.