برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در استان مرکزی

آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه روز جمعه در محل دانشگاه اراک برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: یک‌هزار و ۴۹۴ نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: از مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون ۷۱۱ نفر زن و ۷۸۳ نفر مرد هستند که دارای تحصیلات حقوقی و واجد شرایط شرکت در آزمون وکالت بودند.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از این آزمون صورت گرفت مشاهده شد که امنیت و آرامش کامل در محیط برگزاری آزمون حکم فرماست و بدون هیچ دغدغه و نگرانی و در سلامت کامل این آزمون در حال برگزاری است و مسئولین امر با رعایت مقررات مربوطه و توجه به تذکرات و نکاتی که صادر شد، نظارت دقیق بر روند اجرای آزمون دارند.

رئیس مرکز وکلا استان مرکزی نیز گفت: مطابق زمانبندی سازمان سنجش کشور زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ۴۰ روز کاری پس از برگزاری آزمون می‌باشد.

امیر حسنی افزود: بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی اطلاع رسانی به داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی در آزمون قبول شده باشند جهت بارگزاری مدارک در سامانه جذب و ادامه فرایند از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز به قبول شدگان اطلاع رسانی خواهد شد.

مجتبی شاهوار مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلای استان مرکزی نیز گفت: در آزمون سال‌جاری بنابر قانون تسهیل ، مصاحبه تخصصی حذف و در کوتاه ترین زمان ممکن ، برگزیدگان پس از احراز صلاحیت های عمومی معرفی خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.