برپایی نمایشگاه هفته رضوی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدتقی حقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه از دوم تا هشتم تیرماه در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه برترین آثار جشنواره‌های دو سال اخیر رضوی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی زمینه‌‌سازی رشد و نهادینه کردن فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در دو بخش نمایشگاهی و کارگاهی برگزار می‌شود که در بخش نمایشگاهی آثار برتر در رشته‌های یک حدیث یک تصویر، نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی رضوی و… به نمایش درآمده و در بخش کارگاهی نیز کارگاه‌‌های نقاشی، سفالگری، قصه‌گویی، پویانمایی رضوی، نمایشنامه خوانی رضوی، شعر و داستان رضوی، قصه گویی رضوی، کتاب سازی رضوی و خاطرات زیارت رضوی برگزار می‌شود.

حقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری اردوی کشوری رضوی در این استان خبر داد و گفت: امسال اردوی اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی این استان و ویژه اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است که شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره نمایش عروسکی منطقه‌ای نیز به زودی در یاسوج برگزار می‌شود که دو نمایش از این استان در جشنواره شرکت داده خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.