واگذاری ۹۷ قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر به خانواده‌های دارای سه فرزند

استاندار مرکزی گفت: ۹۷ قطعه زمین مسکونی راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهر جدید امیرکبیر واگذار شد.

«فرزاد مخلص الائمه» شامگاه سه‌شنبه در آیین جشن سالروز ازدواج حضرت علی( ع) و فاطمه زهرا (س) در شهر امیرکبیر، افزود: این سیاست دولت در حال پیگیری است و همچنین در چند نقطه استان واگذاری‌ها در حال انجام است و تلاش می‌شود تمام خانواده‌های جامعه هدف تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی تاکید کرد: در راستای قانون حمایت از طرح افزایش جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، در ۱۴ ماهه گذشته ۱۴ هزار فقره وام ازدواج و حدود ۲۰ هزار فقره وام فرزندآوری در استان پرداخت شد که از این حیث جزو استان‌های پیشتاز و سه استان اول کشور هستیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: ۱۸ بانک استان در این زمینه تعامل و همکاری لازم را داشته‌اند که جای تقدیر دارد و تلاش می‌شود سرعت پرداخت وام شتاب بگیرد و جامعه هدف زیاد در دریافت وام معطل نمانند.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: واگذاری زمین در این راستا بسیار مهم است و ظرفیت بسیار مناسبی در شهر جدید امیرکبیر برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار موسوم به خانه‌های ویلایی وجود دارد و به طور حتم این شهر در آینده توسعه پیدا می‌کند و در سایر شهرستان‌های استان نیز این خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این آیین بیان کرد: یک‌هزار متقاضی در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارای سه فرزند و بالاتر ثبت نام کردند که ۷۰۰ نفر واحد شرایط شناخته شدند.

«حمید انعامی» افزود: علاوه بر ۹۷ قطعه زمینی که تاکنون به جامعه هدف تحویل شده، امتیاز ۶۷ واحد دیگر به خانواده‌های دارای سه فرزند در شهر اراک واگذار و تخصیص زمین در اسرع وقت انجام می‌شود.

سرپرست و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر نیز گفت: اهدای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر یکی از اقدامات ارزشمند دولت مردمی در اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و در شهر جدید امیرکبیر ظرفیت ارزشمندی در این بخش وجود دارد.

«سعید میرزایی» افزود: اهدای ۲۰۰ متر زمین در قانون جوانی جمعیت دیده شده و با توجه به اینکه زمین‌های شهر جدید امیرکبیر ۳۰۰ متری است، باید بر اساس نظر کارشناسی قیمت ۱۰۰ متر زمین قیمت گذاری شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.