صدور مجوز ۵۵۰ خانه هلال در استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۵۵۰ مجوز خانه هلال از اواخر سال گذشته تاکنون در این استان صادر شد.

«علیرضا شهرجردی» روز دوشنبه به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ افزود: صدور این تعداد مجوز در کشور بی‌سابقه بوده و مجوزهای صادر شده به فرمانداران، بخشداران و روسای شعب جمعیت هلال احمر هر شهرستان ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در بخش مددجویی این جمعیت اعتبار جذب شده که این میزان قابل مقایسه با قبل نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی یادآور شد: سال گذشته اعتبارات مددجویی این جمعیت هفت میلیارد ریال بود که تا پایان سال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن جذب شد.

شهرجردی در خصوص برنامه‌های هفته هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: ۱۸ عنوان برنامه در این هفته در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: گلباران قبور مطهر شهدا، اهدای خون توسط کارکنان و داوطلبان جمعیت، اعزام کاروان سلامت و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در مناطق محروم، اجرای عملیات تمرینی، سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعه و سرکشی و معاینه از سالمندان ابراهیم آباد اراک، بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: مجوز فعالیت دانشگاه علمی و کاربردی جمعیت هلال احمر این استان پس از سال‌ها تعطیلی مجدد اخذ شده است.

شهرجردی عنوان کرد: افزایش و ایجاد داروخانه‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های خمین، ساوه و دلیجان در دستور کار است که امید است همکاری‌های لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری مرکزی برای به روز رسانی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی اختصاص یافته که پیش‌بینی شده این مهم تا پایان تیرماه انجام شود.

۱۲ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.