تحقق ۱۱۴ درصدی تعهدات اشتغال در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: تعهدات اشتغال این استان با همت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم براساس سامانه رصد در سال گذشته بیش از ۱۱۴ درصد محقق شد.

” فرزاد مخلص الائمه” روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی اراک با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: مایه مباهات و خرسندی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بدو ورود به مرکز استان مرکزی از واحد تولیدی هپکو بازدید کردند و امید است این سفر، رهاورد قابل توجهی برای استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این آئین سومین نشست شورای اداری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان بخش اقتصادی، تولید و کارکنان صندوق آینده ساز نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: تفاوت در تحرک و پیشرفت مجموعه آینده ساز، در مقایسه با ۲۴ سال گذشته بسیار مشهود است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی ادامه داد: این استان در حوزه‌های تنوع تولیدات صنعتی، راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و پایش و بهبود فضای کسب و کار رتبه نخست کشور و در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید رتبه دوم و تعامل دولت با بخش خصوصی نیز رتبه سوم کشور را در سال گذشته به خود اختصاص داد که این مهم نشان از ظرفیت‌های چشمگیر استان امامین انقلاب در حوزه تولید و کسب و کار دارد.

مخلص الائمه اظهار کرد: به واسطه تعامل و هم افزایی با تمام بخش‌های عمومی، خصوصی، دولتی و تعاونی پایه‌های رشد تولید با مدنظر قرار دادن فرمان رهبر انقلاب سال گذشته در استان مرکزی بنیان گذاشته شد و امسال شتاب بخشی تولید را به مراتب با جدیت بیشتری نسبت به سال گذشته دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموعه استان مهد صنعت، شاهد رشد و شکوفایی زیادی بوده‌ایم، گفت: برای نخستین بار در استان مرکزی و در دولت سیزدهم برخی طرح‌های نیمه تمام عمرانی به صورت شبانه روزی انجام می‌شود و سال گذشته شمار قابل توجهی از طرح‌های عمرانی کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل و بهره‌برداری شد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تکمیل طرح‌های استان در حوزه‌های مختلف به صورت شبانه روزی در حال انجام است که این مهم برای مردم مشهود است.

مخلص الائمه ادامه داد: نیاز است در توسعه مجموعه سیاحتی امیرکبیر نیز تلاش‌ها به صورت شبانه روزی شود و مدیریت ارشد استان نیز در این راستا تعامل و همکاری لازم را دارد.

در این آیین مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک با ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

این مرکز همایش‌ها از چند سالن کنفرانس و یک سالن اصلی همایش با ظرفیت ۵۰۰ نفر برخوردار است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در کارگروه اشتغال استان مرکزی از مهمترین برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اراک است.

مرتضوی همچنین عصر امروز به خمین، محلات و دلیجان سفر می‌کند و ضمن بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین از چند طرح در دست اجرای این سه شهرستان بازدید می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.