برگزاری همایش هیئت های مذهبی استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: هیات‌های مذهبی استان مرکزی در آگاهی‌بخشی توطئه‌های دشمن‌، رسالت خطیری دارند و انتظار است در این راستا با علم و تدبیر از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری کنند.

«فرزاد مخلص الائمه» عصر شنبه در همایش هیئت های مذهبی که به صورت دورسخنی با احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، افزود: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در ماه محرم و صفر، آگاهی بخشی لازم را در راستای خدشه دار کردن باورهای دینی جوانان و نوجوانان که از سوی دشمنان با تبلیغات سوء در خصوص عفاف و حجاب طراحی شده را به خانواده ها تبیین کنند.

وی تاکید کرد: شمار افراد هنجارشکن در جامعه محدود است اما نباید اجازه داد این قشر ،آسیبی به آینده سازان نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست افزود: با توجه به هجمه دشمن، امسال باید راهبردهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید هیات های مذهبی پیاده سازی شود.

«بهنام نظری» افزود: نقش هیات های مذهبی در امر عفاف و حجاب کلیدی است زیرا این جامعه هدف احساس تعلق خاطر با اهل بیت و رهبری دارند و این مهم باید با پیروی از مکتب امام حسین(ع) را در جامعه تبیین کنند.

وی تاکید کرد: اکنون نظام‌جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف در اوج اقتدار لست اما دشمن در عرصه جنگ ترکیبی ورود کرده و خانواده، دین و اعتقادات ما را هدف گرفته که باید در این راسنا راهبردجدید ترسیم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، ولایت و رهبری را ضامن و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: برای حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده که می‌طلبد هیات های مذهبی ریشه دار استان مرکزی در راستای تشویق بانوان به امر عفاف و حجاب با زبان مدارا و دور از تحکم، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.